Aceasta le-ar fi spus prietenilor că nu vede ce ar putea să o oprească, din punct de vedere legal, pe ea și soțul ei, să folosească acest brand.
Regina nu e de acord cu termenul ”royal/regal” din numele brandului celor doi. Dar Meghan susține că acest nume ales de ea și soțul ei nu ar trebuie să fie o problemă, pentru că nu e ca și cum ar vrea să vândă tricouri sau pixuri, proiectele lor fiind unele vaste, mondiale, cele mai multe din sfera caritabiă sau pentru protejarea mediului. Ele vorbesc de la sine, spune Meghan Markle.
Mai mult, spune ea, au ales acest nume pentru a proteja familia regală și nu pentru a profita, a scoate bani de pe urma ei.
Americanca de 38 de ani ar mai fi spus prietenilor că tot ce e important e că ea și prințul Harry știu care sunt adevăratele lor intenții și că doar asta ar trebui să conteze.
Evervată deja de cursul evenimentelor și de atâtea complicații care apar, Meghan ar mai fi spus că în viața ei nu mai e loc de dramă și la fel stau lucrurile și legat de Harry.
Cu și fără acest brand – folosit deja de anul trecut de ducii de Sussex și în care au investit deja destui bani – Meghan e convinsă că succesul lor e ”inevitabil”. Meghan e de părere că simplul fapt că Harry și Archie au sânge regal e tot ce contează, pentru că nimeni, niciodată nu le va putea lua acest lucru.
Citește și:
- Deși toată lumea credea că s-au despărțit, Răzvan Simion și Lidia Buble se pregătesc de nuntă
- Lecția valoroasă pe care au învățat-o prințul Charles și prințul William, după plecarea lui Harry și Meghan în Canada. Fotografia care face cât o mie de cuvinte!