Invitată la Podcastul lui Damian Drăghici, Bibi a povestit cum a ajuns una dintre cele mai urmărite persoane publice de la noi. Din 2016, a început să facă vlogging, cu gândul de a fi foarte apropiată de oamenii care o urmăresc, mai ales că era la început de drum. Tot în 2016, dă lovitura cu piesa „Ciocolata”, hit care s-a vizualizat de peste 50 de milioane de ori pe YouTube. 

„Am zis că vreau ca oamenii să mă descopere așa cum sunt eu. Nu vreau să creez un personaj din mine. E la modă să fii creator de conținut. E o diferență între a fi creator de conținut și influencer, pentru că ai o sarcină foarte grea atunci când ești influencer. Am început să conștientizez asta cred că acum câteva luni când m-am întâlnit cu niște prieteni și îmi spuneau că ‘oamenii vin la noi pentru că tu vii aici’. Mi s-a părut ceva uau! că oamenii își doreau să fie într-un loc în care și eu am fost”, a explicat Bibi la podcast. 

Încă de la cinci ani, părinții ei au crezut în ea și s-au gândit să o înscrie neapărat la actorie. A vrut să meargă la Teatru, dar nu mai erau locuri, așa că a dat la Muzică, mai ales că avea deja ureche muzicală. Mama artistei îi este PR, manager și cea mai bună prietenă. 

Mama a fost mentorul vieții mele. Eu tot ce știu, știu de la ea, inclusiv cum să vorbesc la interviuri. Am avut sprijin necondiționat de la familie, a mai continuat vloggerița.       

Copilăria s-a rezumat la foarte multe festivaluri de muzică, inclusiv în weekenduri, de unde a căpătat experiență. Până acum, artista a adunat un milion de fani pe canalul ei de YouTube, dar și pe rețelele sociale. 

Avem o influență foarte mare noi, tinerii artiști sau vloggeri, și trebuie să fim atât de atenți la ce conținut scoatem în online. E adevărat că un copil nu se educă din online, se educă acasă de către părinți, dar are o influență foarte mare Internetul asupra unui copil. E o responsabilitate pe care nu o conștientizezi, a comentat Bibi.

Poți urmări podcastul integral pe YouTube