Probabil singura vedetă din România care ar fi putut purta „crocs-boots”, Delia și-a satisfăcut acest capriciu și și-a comandat online celebrele „Big Yellow Boots”, rezultate în urma colaborării dintre CROCS și MSCHF (brand american înființat în 2018). Lansate oficial pe 9 august, după ce au fost „testate” la Paris Fashion Week, cizmele gigant, au stoc epuizat pe site-ul oficial al brandului, unde costau 450 de dolari. Le-am găsit în magazinele online de lux, la prețul de 1.177 euro, dovadă că trendul dictează și prețul.
:contrast(8):quality(75)/https://thumbor.unica.ro/unsafe/920x0/smart/filters:format(webp):contrast(8):quality(75)/https://www.libertateapentrufemei.ro/wp-content/uploads/2023/09/delia-cizme-1-1.jpg)
Solista a fost încântată ca un copil, în fața unei vitrine cu prăijituri, atunci când a deschis coletul. A probat cizmele, a țopăit cu ele în picioare, apoi și-a căutat câteva ținute potrivite și chiar a făcut niște combinații „cool”. Entuziasmul ei a fost atacat în comentarii, unii oameni reproșându-i că „aruncă banii pe prostii”, iar alții, că… „și-a vândut sufletul”.
Cizmele Deliei au împărțit Internetul în două
„Am ceva de despachetat senzațional. Le și probăm, le și facem un outfit. Aoleu, nu, deci, nuuu!!! (reacția când le-a văzut). Dar hanoracul ăsta trebuie schimbat, pentru că nu e același galben și mă enervează. Ăștia merg. Merge foarte bine și cu cămașa asta”, exclama Delia în timp ce își potrivea ținutele cu cizmele.
Au fost, însă, și comentarii haioase, pe care orice om cu autoironie le-ar aprecia. „Te-ai încălțat cu pufuleți”, „Intră întâi pantofii în casă și apoi tu”, „Gumarii lui Mickey Mouse”, „Când îți ia mama cizme să îți fie bune și la anul”, „Ștrumfelia”, „Minion”, sunt doar câteva dintre ele.
MSCHF, scandal cu Nike pe „Pantofii lui Satana”
Ceea ce nu știau oamenii care au atacat-o pe Delia pentru o pereche de cizme, cumpărate din banii ei, este tocmai că MSCHF (pronunțat „miscif”) cu asta se ocupă. Americanii de la MSCHF sunt cunoscuți pentru că lansează pe piață produse controversate, ieșite din tipare, care scandalizează, nasc polemici și își asigură prezența în mass media. De altfel, „mischief” chiar asta înseamnă, „bucluc”.
În aprilie 2021, MSCHF a lansat pe piață „Pantofii lui Satana”, acțiune în urma căreia s-a ales cu un proces. Nike a dat în judecată MSCHF Product Studio, afirmând că pantofii sport în culorile roşu şi negru, care poartă logo-ul “swoosh” al Nike şi au ca temă diavolul, îi încalcă marca, scrie News.ro.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertateapentrufemei.ro/wp-content/uploads/2023/09/lilnasx-satanshoes.jpg)
Pantofii sunt versiuni personalizate ale sneakerilor Nike Air Max 97, care conţin o picătură de sânge în tălpi şi sunt inscripţionaţi cu o pentagramă ”Luke 10:18” (Luca 10:18), un verset biblic care se referă la căderea din Rai a Satanei. Au fost fabricate doar 666 de perechi din această încălţăminte, la preţul de 1.018 dolari fiecare.
Lil Nas X, cunoscutul rapper, intenţiona să selecteze persoana care să primească a 666-a pereche, dar planul a fost anulat în urma procesului intentat și câștigat, în cele din urmă, de Nike.