Și nu e vorba despre vreun costum de baie care să acopere imperfecțiunile, să mascheze te miri ce. E vorba despre un costum de baie din două piese, minuscul, care lasă totul la vedere.

În această perioadă, vedeta se află în vacanță în Italia, împreună cu soțul, Mădălin Ionescu, și fiica lor, Petra. După ce au fost în Portofino și Genova, cei doi soți se răsfață acum în localitatea italiană Rapallo.

Vedeta își ține la curent fanii cu tot ce se întâmplă în viața ei, așa că și pozele sunt la ordinea zilei, inclusiv cele de la plajă. Și chiar și cârcotașii sunt nevoiți să recunoască faptul că Cristina arată superb după ce a slăbit. A reușit să ajungă la forma mult visată și acum profită la maximum.

Cristina-Siscanu-i-a-lasat-pe-toti-mascaSeparatorVEZI  GALERIA  FOTOPOZA 1 / 7

La o astfel de fotografie, postată în urmă cu o zi, vedeta a primit aproape 5.000 de aprecieri. ”Doamne! Asa ceva??? Ce Dumnezeu ai facut??? Arati senzational!!! 🍀care e secretul Cristina?”, „Chiar arati bine. Ce dietă ai ținut?”, ”Ce fain ai slăbit”, ”Superbă din cap pînă în picioare!”, ”ce corp superb… Super sexy”, ”Wow, ce ai slăbit, esti superba!”, îi scriu fanii.

Cineva îl face atent pe Mădălin Ionescu: ”DIVĂ…. MĂDĂLIN… AI GRIJĂ!”, iar altcineva observă că vedeta seamănă bine cu Jennifer Lopez: ”Ce bine semeni cu Jlo!!”.

Tuturor celor care o întreabă cum a slăbit, vedeta le răspunde că cu ajutorul nutriționistului. Nu face un secret din asta.

Totuși, recent, vedeta a detaliat planul ei de slăbit: “Prima etapă presupune detox-ul, apoi urmează un regim alcătuit din toate grupele de alimente”.

Ea a dezvăluit și ce mănâncă într-o zi: la micul dejun, 35 g cereale integrale cu 250 ml de lapte 1,5% grăsime sau 250 ml de iaurt 2% grasime, fie 1-2 ouă și 1 avocado (sau o altă legumă) cu 75 g de brânză, dar nu grasă, fie 100 g de ton în suc propriu.

Pentru prânz, ea alege între: 150 g carne de pui, de curcan sau de vită la grătar sau la cuptor fără ulei și 200 g salată de crudități fără ulei deloc.

Altă variantă constă în 200 g de pește la grătar sau la cuptor, fără ulei, cu 200 g de legume (dar atenție, nu cartofi!) la grătar sau la cuptor sau la abur, musai fără ulei.

Pentru cină recomandă: salată asortată cu 200 g de brânză light sau carne fiartă/grătar sau pește grătar/la cuptor, cu 10-12 măsline și 125 g legume asortate.

”Mă uit în oglindă și îmi place enorm de mine”

Zilele trecute, Cristina Șișcanu a postat un mesaj pe Instagram care a făcut deliciul fanilor săi: ”De dimineata am blocat mai multe persoane pe Instagram. Femei, evident! … că ar trebui să îmi pun silicoane, că de ce port o geanta Chanel (că vezi, Doamne, sunt o tipa așa mișto încât nu am nevoie de brand-uri 🙈), că fundul, că picioarele, că sânii , că burta, că… firul de păr din vârful capului! … că nu e bine că am luat copilul cu noi în vacanță pe Coasta De Azur… what the fuck?🤷🏽‍♀️

Femeilor (cele care mi-ați scris astfel de comentarii), sunteți triste și îmi pare rău pentru voi. Critica excesivă, răutatea și ura din comentarii vin din suferințele voastre profunde.

Eu sunt SUPERBĂ! Mă uit în oglindă și îmi place enorm de mine. Mă îngrijesc fără a face o obsesie din asta . Dacă îmi voi pune silicoane, habar nu am! Poate că da, poate că nu! Voi dori să mai slăbesc ? Da, când mă întorc din vacanță, mă așteaptă programul magic alimentar de slăbit (…) .

Nu sunt obsedată, nu sunt disperată! Nu mă urăsc când mă uit în oglindă și văd poate niște celulită, în anumite zile, burtică, sau sânii nu atât de fermi cum erau odată! Dar sunt atât de frumoasă și mă simt atât de bine cu corpul meu! Îl ador, îl divinizez!”