Anastasia Soare s-a născut la Constanța, într-o familie de aromâni, iar 1989, înainte de Revoluție, a plecat în America pentru a-și clădi o viață nouă și o carieră. Nu doar că a reușit, dar a făcut-o în stil mare. A dezvoltat unul dintre cele mai cunoscute branduri de cosmetice din lume, iar la saloanele ei vin să se penseze staruri precum Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Madonna, Naomi Campbell sau Oprah Winfrey. Nu degeaba i s-a atribuit, în scurt timp, porecla de „Regina sprâncenelor”.
Anastasia Soare, petrecere de lux la Mamaia, cu vedete
Și iată că nu a uitat de unde a plecat. Anastasia Soare s-a întors în România, însoțită de fiica ei, Claudia Norvina (35 de ani), și de mama ei, Victoria (Dada). Aceasta din urmă a fost sărbătorită în weekend, cu mare fast, la împlinirea vârstei de 89 de ani. Peste această sărbătoare de familie s-a suprapus însă și aniversarea a 25 de ani de la înființarea brandului de beauty Anastasia Beverly Hills, așa că „Regina sprâncenelor” a dat o petrecere pe cinste.
A închiriat restaurantul unui hotel de lux din Mamaia, a chemat crema vedetelor autohtone, iar rețelele sociale s-au umplut de imagini de la party. Banii nu au fost o problemă căci, potrivit Forbes, averea Anastasiei este estimată la 790 de milioane de dolari.
“De la o vârstă fragedă, am văzut lumea prin lentila unei mame încrezătoare și muncitoare, care m-a făcut să cred că există oportunități nesfârșite. Sunt recunoscătoare pentru femeile puternice care m-au crescut”, a scris Anastasia Soare, pe Instagram.
Loredana Groza și Elena Gheorghe au întreținut atmosfera, iar printre invitați s-au mai aflat Amalia Năstase și soțul ei, Răzvan Vasilescu, Dana și Stephane Maitec (artiști vizuali), Ema Uta (make-up artist), George Cozma (hair stylist), solista Antonia.
„Încă o noapte memorabilă cu minunata Anastasia Soare, celebrând aniversarea de 89 de ani a mamei ei, Victoria, și 25 de ani de Anastasia Beverly Hills. Ești o inspirație, te iubesc, regina Sia!”, a fost mesajul Loredanei Groza, publicat pe Instagram ]n dreptul unor imagini în care apare alături de „Regina sprâncenelor”.
:contrast(8):quality(75)/https://thumbor.unica.ro/unsafe/920x0/smart/filters:format(webp):contrast(8):quality(75)/https://www.libertateapentrufemei.ro/wp-content/uploads/2023/06/amalia-nastase-1.jpg)
„Comunitatea aromână este mică, dar de-a lungul timpului a dat oameni care fac istorie în diverse domenii și prin poveștile lor de succes inspiră nu o țară, ci o lume întreagă. Anastasia Soare a plecat de jos, dar a reușit prin forțe proprii să ridice un imperiu în domeniul beauty.
Sunt onorată că am fost invitată să le cânt și că s-au distrat atât de bine. A vorbit atât de frumos despre mine și muzica mea, încât m-a emoționat. Este un om deosebit, ambițios, ce își iubește familia și rădăcinile și nu în ultimul un om modest. O reală plăcere să o cunosc pe doamna Victoria-Dada, care a împlinit 89 de ani și care este sursa de inspirație a Anastasiei. Mulțumesc că m-ați făcut să mă simt parte din familia voastră”, a scris și solista Elena Gheorghe.
Anastasia Soare, povestea succesului
Născută în Constanța, Anastasia Soare s-a hotărât să emigreze în Statele Unite ale Americii în 1989, când avea 32 de ani. Fără să cunoască limba engleză, s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills, unde a observat că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor.
Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat, identificând o nișă pe care ulterior a dezvoltat-o și care i-a adus popularitatea, inclusiv printre vedete precum Michelle Obama, Oprah, Cindy Crawford, Naomi Campbell și Stephanie Seymour. Numărul clientelor creștea, așa că Anastasia Soare și-a deschis primul salon Anastasia Beverly Hills în 1997, în 2010 urmând cel de-al doilea. Antreprenoarea și-a lansat saloane și în alte țări din lume, dar și o gamă de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii.
Cheia succesului în afacerea sa a fost reprezentată de promovarea prin intermediul social media, scrie Forbes.ro, Anastasia Soare fiind printre primele antreprenoare care au anticipat potențialul beneficiilor aduse de rețelele de socializare. Pagina de Instagram lansată în 2013 de fiica sa, Claudia Soare, care este și președinta companiei, precum și recomandările clientelor sale faimoase, printre care Kim Kardashian, au contribuit la popularitatea afacerii și produselor sale.
Cu ce se ocupă Norvina Claudia, fiica Anastasiei Soare
Norvina Claudia este mâna dreaptă a mamei sale, în afacerile din industria frumuseții. De asemenea, Claudia Norvina Soare și-a creat propria paletă de farduri, în culori vibrante.
„Fata mea face produsele de make-up, de la rujuri la farduri de pleoape, și eu mă ocup de produsele pentru sprâncene. Asta a fost o decizie conștientă, pentru că am vrut ca fiica mea să nu fie fata Anastasiei, ci să fie ea însăși, o persoană despre care mi-am dat seama că e capabilă, după ce am învățat-o și a lucrat în fiecare departament. Am vrut ca ea să știe și ca să fiu eu convinsă că are suficiente cunoștințe să poată face această linie. Am stat în spatele ei la început”, a declarat Anastasia Soare pentru revista Elle.