Vestea bună e că acizii graşi Omega 3 sunt aliaţii de nădejde ai stării tale de bine. Dacă ai un aport suficient în organism, previi bolile cardiovasculare. Iată câteva remediile garantate pentru viaţă lungă.

Peştele şi uleiul de peşte te ajută să previi bolile cardiovasculare

Consumă regulat peşte, în special macrou, hering, somon, sardine
sau păstrav. Fiind o sursă excelentă de Omega 3, aceasta are o acţiune benefică asupra sănătăţii muşchiului inimii și, astfel, previi bolile cardiovasculare.

De asemenea, uleiul de pește luptă cu succes împotriva bolilor cardiace, scade nivelul colesterolului „rău” și previne şi reduce nivelul de trigliceride în exces. Găseşti suplimentele alimentare pe bază de ulei de peşte în farmacii şi la plafar. La administrarea acestora, respectă întot-deuna indicaţiile menţionate pe prospect.

Uleiul de nucă îmbunătățește circulația sangvină

Uleiul de nucă ajută la menţinerea elasticităţii şi flexibilităţii arterelor. Câteva nuci pe zi îţi vor proteja inima şi vor preveni apariţia atacului vascular cerebral. În plus, consumate după o masă bogată în grăsimi animale, vor atenua efectele negative ale acestora. Dacă te numeri printre persoanele care prezintă tulburări ale ritmului cardiac, consumă şapte-opt nuci pe zi. Pentru a preveni apariţia atacului vascular cerebral foloseşte următorul amestec: dă prin maşina de tocat 200 g miez de nucă și
100 g aloe. Apoi, amestecă cu un pahar de miere de albine şi 20 g spirulină. Se consumă câte o lingură, de trei ori pe zi, după masă, timp de 20-30 de zile.

Seminţele de in protejează inima

Prin conţinutul ridicat de fibre, calciu, vitamina B6, fier, magneziu, potasiu , fosfor, acizi graşi Omega 3, seminţele de in protejează vasele de sânge şi inima de daunele cauzate de nivelul ridicat al colesterolului. Ia, în fiecare zi, câte două linguri de seminţe de in înmuiate de cu seară în apă și amestecate cu cerealele de la micul dejun.

Cum te ajută acizii grași Omega 3 să previi bolile cardiovasculare

  • fluidizează sângele.
  • reglează hipertensiunea arterială.
  • are efect vasodilatator şi antiaritmic.
  • scade colesterolul.
  • stimulează irigaţia sangvină.
  • previne formarea cheagurilor de sânge.
  • ajută la menţinerea elasticităţii şi flexibilităţii arterelor.

Sursa foto: 123rf.com