Alimente pe care nutriţioniştii nu le mănâncă niciodată: alimente cu un conținut redus de grăsimi (degresate artificial)

Atunci când ți se promite gust intens și lipsa grăsimii, vezi că este ceva necurat la mijloc. Evită untul ”slab” sau alte lactate degresate. În schimb, consumă aceste alimente în cantități reduse. O variantă este să nu le consumi deloc nici pe cele integrale și să le înlocuiești cu grăsimi sănătoase cum sunt alunele și anumite tipuri de nuci. Consumă-le nesărate și crude.

Pe scurt, orice ai mânca, alege varianta cât mai aproape de natural.

Alimente pe care nutriţioniştii nu le mănâncă niciodată: carne și lactate de la animale care au fost hrănite nesănătos

Mulți nutriționiști au încetat să mai consume carne de pui din acest motiv, însă mai consumă lapte, ouă și anumite produse lactate. Se interesează ca produsele pe care le achiziționează să fie de la animale hrănite doar cu iarbă sau alte cereale decât porumbul. Acestea este, de cele mai multe ori, modificat genetic.

În plus, cercetătorii au constatat că carnea de vită care provine de la animale hrănite cu iarbă conține mai mulți acizi grași Omega 3 decât cea de la animale hrănite cu porumb, care este mai grasă. În plus, mai trebuie să controlezi (pe t posibil) aportul de antibiotice care i-a fost administrat.

Citește cu atenție abțibildurile de pe fructe și legume! Vei ști să le alegi pe cele mai bune

Alimente pe care nutriţioniştii nu le mănâncă niciodată: iaurtul congelat

Dacă vrei o gustare sănătoasă cu gust de înghețată, iaurtul congelat pare să fie varianta câștigătoare. Totuși, iaurtul congelat poate avea multe grăsimi și calorii, mai ales dacă adaugi siropuri dulci sau bomboane. Nutriționiștii sunt de părere că este mai bine să mănânci înghețată, dar în cantități mai mici.

Alimente pe care nutriţioniştii nu le mănâncă niciodată: batoanele cu fibre

Pare varianta cea mai sănătoasă de gustare, dar nu este. Fibrele sunt foarte sănătoase, dar conținutul majorității batoanelor cu fibre nu sunt. Uită-te pe lista de ingrediente și evităle pe cele care conțin zahăr, sirop, miere, ulei de palmier sau fructoză. În schimb, poți să mănânci un bol de cereale integrale cu lapte. Dacă ești la birou, ia un măr. Este și el bogat în fibre, dar nu mai conține în plus zahăr sau extra calorii ascunse.

Citește și:

7 gustări sănătoase recomandate de nutriționiști. Așa nu mai pui kilograme în plus pe tine!

Cât de periculos e să mâncăm pâine mucegăită. Ce efecte are mucegaiul asupra sănătății

Sursa foto: 123rf.com