Sustenabilitatea se referă la capacitatea biosferei Pământului și a civilizației umane de a coexista, menținând un echilibru în care consumul de resurse, investițiile, dezvoltarea tehnologică și schimbările instituționale sunt toate în armonie cu prezentul și viitorul ambelor părți. Sustenabilitatea s-a referit la început doar la utilizarea resurselor naturale, regenerabile, pe care ne putem baza pentru mult timp și care nu au un impact negativ asupra naturii. În momentul de față, sustenabilitatea presupune mult mai multe, de la legi, planuri urbanistice, transport, aprovizionare, stil de viață și consumerism etic.

Dior, brandul de lux francez, s-a alăturat mișcării pentru sustenabilitate prin plantarea de trandafiri și regândirea ambalajului. Planurile pentru cele mai noi inițiative de sustenabilitate ale companiei au fost anunțate, fiind concentrate asupra responsabilității sociale. Primele eforturi vor fi depuse în ceea ce privește cultivarea florilor. Din 2006, parfumurile Dior au avut la bază flori cultivate de femei din regiunea Grasse din Franța. De-a lungul celo 15 ani, brandul s-a concentrat pe cultivarea florilor locale și pe producerea de recolte care vor putea curând să ofere toate ingredientele cheie pentru parfumurile Dior.

Acest proiect este continuat prin plantarea a 600 de trandafiri în Queen’s Grove în primăvară, dar și prin promisiunea de a replanta la Petite Provence, o regiune din apropierea fântânii Tuileries

Garden, până în 2022. Nu numai că peisajul va fi extrem de frumos, dar acest lucru va restaura grădinile. De asemenea, Dior se îndreaptă spre agricultură regeneratvă, o practică care respectă biodiversitatea solului local. Până în 2024, Grădinile Dior vor fi certificate UEBT (Union for Ethical Biotrade).

La nivel de consumator, brandul testează ingrediente din surse 100% naturale pentru produsele destinate pielii, căutând variante diferite față de reglementările tipice ale companiilor producătoare de produse de înfrumusețare, totul pentru a se asigura că produsele lor sunt realizate din ingrediente sustenabile. Dior a promis, de asemenea, să ia în calcul ambalajul produselor sale pentru a se asigura că nu produce deșeuri inutile. În momentul de față, mai bine de 24 de procente dintre produsele vândute sunt ambalate în recipiente ce pot fi reumplute. Printre acestea se numără și produse foarte populare ale brandului, precum Rouge Dior, cel mai bine vândut ruj al companiei, și Dior Sauvage, unul dintre cele mai populare parfumuri pentru bărbați. Pentru a face un pas înainte, Dior planifică să își extindă design-ul eco-friendly și sustenabil la tooate rujurile sale, pentru a face posibilă reumplerea lor, totul până în 2022.

Luând aceste măsuri, Dior se alătură altor zeci de branduri a căror scop este să nu aibă un impact negativ asupra mediului înconjurător prin producția de produse. Este important ca companiile să implementeze strategii cât mai sustenabile din toate punctele de vedere. Reglementările ce se adoptă în ultima perioadă la nivel internațional sunt îndreptate către un viitor sustenabil, deci, mai devreme sau mai târziu, toate companiile vor trebui să se conformeze.

Oferte Dior Sauvage – oferte

Dior a fost înființat acum 74 de ani, în 1946, de către designerul francez Christian Dior. De când a fost înființat, brandul a avut același sediu: 30 Avenue Montaigne în Paris. De la început, afacerea lui Christian Dior a fost susținută de Marcel Boussac. Acesta l-a invitat în primă fază pe Dior să fie designer pentru Philippe et Gaston, dar Dior a refuzat să reînvie vechiul brand, dorind să își creeze propriul nume în industrie. Christian Dior a reușit să facă mai mult de atât, fiind cunoscut ca unul dintre cei mai buni designeri vestimentari și nu numai. Parfumurile și produsele cosmetice semnate Dior sunt printre cele mai populare.