Peditel 1791 este un serviciu unic în România de sfaturi medicale pediatrice prin telefon. Peditel funcționează de 3 ani și la el răspund 11 medici cu competenţe pediatrice. Este practic un call-center non-stop care oferă, la orice oră din zi şi din noapte, sfaturi medicale părinţilor panicaţi de problemele copiilor lor. Prețul convirbirii este unul normal.

Cum funcţionează serviciul Peditel

Părintele sună la 1791 în reţeaua Orange sau Vodafone, Telekom sau la *1791 la RCS&RDS şi la capătul celălalt îi răspunde un doctor specializat în pediatrie care îi oferă sfaturi avizate privind problema medicală pediatrică semnalată de părinte.

Cine a avut inițiativa unui centru de sfaturi medicale pediatrice prin telefon

Peditel este o inițiativă a Fundaţiei Părinţi din România. Pe site-ul propriu povestesc cum a început această frumoasă poveste: ”În 2010 ne-am propus ca fundație să ne implicăm în transformarea în bine a comunității în care trăim: Cluj. Să facem BINELE bine și mai ales să facem BINELE să se audă, să se vadă și să devină contagios”.

Povestea binelui

Membri Fundaţiei Părinţi din România povestesc: ”Am început sa construim un cerc, în care am implicat Spitalul de Copii Cluj, pentru că proiectul Zâmbet de Copil. Copilăria NU e la Spital are ca și beneficiar Spitalul de Urgențe pentru Copii Cluj, apoi am implicat comunitatea clujeană (părinți sau nu), comunitatea de afaceri (clujeană sau nu). Am realizat renovarea și dotarea bucătăriei centrale a spitalului (Moților nr. 68) – (2011-2012), dotarea secției de chirugie pediatrică – sala de operație nr .2 – (2012- 2013). În 2014, am inițiat – Peditel 1791- urgențe și sfat medical despre copii prin telefon – care ne apropie de misiunea noastră ca și fundație: ”o viață mai bună pentru familiile și copiii din România”. Astfel, înainte de a ajunge la medic, părinții din România pot obține de urgență sfaturi medicale pediatrice la telefon.

Citește și: Hipertensiunea atacă și copiii

Sursa foto: Shutterstock