Belinda, la 41 de aniSeparatorVEZI  GALERIA  FOTOPOZA 1 / 13

 În urmă cu 20 de ani, Belinda își amintește că patricipa la triatloane (competiții sportive extenuante, cu mai multe probe), alerga câte 20 de kilometri în fiecare weekend, iar duminica dimineața pedala câte 120 de kilometri. Pe lângă toate acestea, făcea sport câte 12 ore în fiecare săptămână, inclusiv înot, de două ori pe săptămână, și călărie. Era atentă la ce mânca, alegea doar alimentele sănătoase, dar rezultatele nu se vedeau.

Au urmat cei doi copii, iar situația a devenit și mai rea. ”Mă schimbasem atât de mult fizic încât nici nu mai știam cine sunt. Era foarte greu pentru mine de acceptat, ca fost atlet. Este foarte greu pentru orice femeie să vadă că corpul nu mai reacționează”, declară Belinda. Femeia ajunsese să aibă un cerc de grăsime în jurul mijlocului, pe care îl numea ”gogoașa mea permanentă”.

”Mă jucam cu ea zilnic în oglindă. Șoldurile mi s-au lățit. Sigur, e normal după ce ai copii, dar…”, povestește ea acum.

Iată secretele ei

După 30 de ani, însă, și-a schimbat abordarea. ”Acum fac sport doar de șase ori pe săptămână. Mănânc șase mese pe zi. Corpul meu este complet funcțional și foarte energic”, afirmă Linda, schimbată total. Secretul ei: ”alimente de înaltă calitate și antrenamente la fel”.

Ce înseamnă asta? Face cardio, dar ușor și ridică greutăți în mod repetat. ”Femeile trebuie să facă cardio dimineața, nu seara, pentru o formă cât mai armonioasă a corpului”, explică ea.

Alimentația e una echilibrată, din care a scos zahărul, carnea roșie, alimentele procesate. Mănâncă somon de două ori pe săptămână, carne de pui, multe legume, spanac de cinci ori pe săptămână, iar cânse trezește, primul lucru pe care îl face e să bea un pahar cu apă. La fel procedează și seara.

Vezi și Așa arată un tânăr după ce a slăbit 50 de kilograme | GALERIE FOTO

Citește și: