Sucul de roșii nu lipsește din aproape nicio casă. Acesta te ajută să slăbești, dar să-ți cureți și organismul de grăsimi și te ajută să scapi de celulită. Sucul conține acizi necesari procesului metabolic din organism și este bogat în sodiu, potasiu, magneziu și calciu. Ai grijă atunci când cumperi roșiile, să fie proaspete și să nu aibă pielea încrețită. Ele trebuie păstrate la o temperatură de 10-13 grade C.

Dieta cu suc de roșii se ține doar o dată pe lună

Mai mult, pulpa și sucul din roșii ajută la diverse boli ale stomacului, precum tractul intestinal, și ajută și la funcționarea mai bună a sistemului cardio-vascular. Atenție, dieta nu este recomandată însă persoanelor care suferă de gastrită.

Roșiile conțin antioxidanți și ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire. Ele sunt sărace în calorii, 100 de grame de roșii au doar 17 calorii, de aceea roșiile sunt incluse și  în dietele curative antidiabetice.

Este recomandat să se consume două căni de suc de roșii pe zi și acesta va asigura jumătate din doza necesară de vitamina C și A într-o zi. Pentru două căni de suc de roșii ai nevoie de jumătate de kilogramd e roșii. Dieta nu poate fi ținută mai mult de două săptămâni și te va ajuta nu doar să slăbești rapid, ci să elimini și toxinele din organism.

Cm arată meniul dietei cu suc de roșii

Mic dejun: o cană de suc de roșii, două felii de pâine de secară, acoperite cu brânză cottage, un fruct

Prânz: o cană de suc de roșii, 100 de grame de orez fiert, legume și 100 de grame de pește la grătar sau făcut în tigaie fără ulei

Gustare: un măr

Cină: Carne de pui la grătar sau făcută în tigaie. Roșii umplute cu brânză degresată amestecată cu usturoi tocat, busuioc și puțină sare. O ceașcă de suc de roșii.

Citește și: