Semnele depresiei de toamnă:

dificultăți de concentrare;
oboseală
scăderea interesului pentru activitățile sociale;
depresie, tristețe sau apatie;
poftă exagerată pentru complexe de carbohidrați (precum pâinea sau pastele făinoase);
creșterea în greutate;
somnolența;
pierderea interesului pentru sex;
iritabilitate.

Ce e de făcut

„Masajul cu bambus stimulează microcirculația și pune organismul în mișcare. De asemenea, această terapie reglează ciclul somn – trezire și este cel mai bun remediu pentru persoanele care se confruntă cu insomnia. Nu în ultimul rând, masajul cu bambus alungă și previne stările depresie sau anxioase, prin masajul cu bambus fiind stimulată producția de endorfine (hormonul fericirii), ajută organismul să se refacă mai repede după efort fizic., explică Dan Bujor, specialist acredidat masaj cu bambus.

De asemenea, specialistul recomandă atenție sporită la capitolul dietă. Activitatea fizică intensă este și ea un aliat de nădejde în lupta cu depresia de toamnă. În plus, terapia luminoasă și câteva ședințe de consiliere psihologică pot face minuni.

„Recomandat ar fi să intensificăm programul de exercițiu fizic pe care este recomandat să-l facem dimineața. Apoi, mare atenție la alimentație, concentrează-te să ai în farfurie vitamine suficiente pe lângă proteine și carbohidrați.”, conchide specialistul Dan Bujor.

Sursa foto: pxhere.com