Citește și: Pericolele din odorizantele de cameră. Ce alternative sunt sigure și pentru copii

Cel care a dezvăluit secretul abdomenului cu pătrățele al lui Jennifer Lopez a fost antrenorul personal al acesteia, David Kirsch. El a declarat că din lipsă de timp, cântăreața a fost nevoită să-și facă rutina de exerciții singură, acasă iar Kirsch a învățat-o cele mai eficiente mișcări. Pentru abdomen și talie, antrenorul i-a recomandat actriței să facă abdomene oblice pe o parte.

Cum se face exercițiul lui J Lo?

Exercițiul lui Jennifer Lopez pentru un abdomen perfect

Așează-te pe o parte, pe o saltea de fitness, cu bazinul ridicat, sprijinindu-te pe antebrațul stâng. Ai grijă ca picioarele și șoldurile să fie încordate, iar antebrațul stâng să fie aliniat sub umăr. Brațul drept ridică-l și așează palma la ceafă. Răsucește-ți trunchiul, aducând cotul drept spre abdomen (B), apoi revino la poziția de la început. Apoi schimbă așezarea pe partea cealaltă a corpului. Conform antrenorului lui J.Lo, sunt necesare 15 repetări pe fiecare parte, desigur corect executate. Această rutină trebuie efectuată de trei ori pe săptămână. Antrenorul uneia dintre cele mai frumoase femei din lume promite că în doar două săptămâni abdomenul începe să se tonifieze. Desigur, profesorul de sport al  faimoasei dive recomandă și o alimentație sănătoasă, altfel seriile de abdomene nu vor avea niciun efect.

Citește și: