Dacă nu vă place cuvântul fake, haideți să luăm un termen care ne place mai mult: designer-inspired. În traducere liberă: îl apreciez pe designer, îi cunosc creațiile, îi recunosc valoarea, dar fac și eu un lucru aproximativ la fel fără să mă folosesc de logo și brand. Pornind de la acest principiu veți găsi variante accesibile în magazinele retailerilor din România, ale unor rochii semnate Diane von Furstenberg, Lanvin, sau Elie Saab, fără să se supere nimeni, nefiind falsuri grosolane, concepute ca versiuni ale unor produse exclusiviste și costisitoare.
Pentru că am atins un subiect sensibil și încâlcit unde risc să mă pierd iremediabil într-o junglă de păreri, ofer întru soluționarea eventualelor controverse, un studiu realizat de Massachusetts Institute of Tehnology asupra percepției consumatorilor. Așadar, doamnelor și domnișoarelor, se pare că oamenii sunt foarte predispuși să creadă că o geantă contrafacută este indubitabil de firmă dacă o poartă o femeie îngrijită, îmbrăcată cu stil și în tendințe. Așadar, o geantă, fie chiar și-un fals ordinar, agățată de brațul unui om având aura prosperității ștanțată pe celelalte haine și accesorii, va arăta cât se poate de originală. Știți de ce? Pentru că eforturile adiacente pe care le facem pentru look-ul nostru sunt percepute foarte exact de cei cu care interacționăm sau chiar de simpli trecători pe stradă. Dacă alegi să porți produse contrafăcute îți pui singură o etichetă pe care e posibil să n-o meriți: aceea de nesiguranță, de spoială gratuită, de superficialitate, arăți lipsă de informații corecte și concrete asupra stilului personal și asupra modului cum te vezi și cum te situezi în raport cu ceilalți. Pentru că există genți de calitate, din piele, care păstrează linia modei fără să imite o piesă de rezistență a unor case cu tradiție în domeniu.

Sursa foto:http://www.thestylepedia.com/