Cele două mărci, PRM și Sneakerstudio au ieșit în evidență prin oferta unică de streetwear și sneakers premium, iar în urma achiziției lor, vor putea beneficia de experiența și facilitățile logistice oferite de magazinul Answear.com.

Președintele Consiliului de Administrație al Answear.com, Krzysztof Bajolek, a declarat într-un comunicat de presă: „ Știm că PRM s-a confruntat recent cu multe provocări, tipice companiilor de scară mai mică care operează în circumstanțe atât de imprevizibile precum cele din ultimele luni, dar a reușit să supraviețuiască acestei perioade și suntem convinși că, cu sprijinul nostru, acest proiect va reuși lunile care urmează să aibă succes. Desigur, în această etapă nu am dori să dezvăluim prea multe detalii despre planurile noastre de dezvoltare, dar putem spune că vedem mult potențial în această categorie de produse pe piețele în care activează în prezent Answear, precum și multe sinergii în zonele de produs și operaționale ale ambelor afaceri. Dorim să dezvoltăm în continuare mărcile achiziționate, folosind soluții de e-commerce și logistică dezvoltate de Answear.com. Prin intrarea în acest segment, care prin definiție generează coșuri mai mari”.

Sneakerstudio vinde încălțăminte de la mărci cunoscute precum Adidas Originals, New Balance, Carhartt și Veja, iar PRM este un retailer de mărci de încălțăminte și îmbrăcăminte de lux.

PRM și Sneakerstudio – o mutare strategică a Answear.com

Answear.com, care a generat vânzări de aproape 1 miliard în 2022, promite o intrare mai rapidă în noul segment, o îmbogățire interesantă a ofertei de produse și oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienți. Odată cu noul proprietar, Sneakerstudio și PRM primesc facilități tehnologice și logistice avansate și operațiuni perfecționate.

Ca parte a achiziției, Answear.com primește nu numai site-ul web Sneakerstudio și PRM https://prm.com/ro, ci și cele două magazine fizice din Cracovia și Varșovia , contractele de marcă și echipei de vânzări și marketing. 

Cu această achiziție, compania Answear.com își extinde portofoliul de produse și își continuă strategia pe termen lung, în care magazinul de modă online dorește să devină un site de internet care oferă ”inspirație de viață”, adică un loc care să inspire clienții să trăiască după propriile idei.

Din 2021, echipa de la Answear.com, urmează motto-ul „Lifespiration starts here”. Magazinul online inspiră, trezește creativitatea oamenilor și îi motivează să fie curajoși și să-și împlinească propriile visuri. Noua achiziție va extinde în curând oferta cu îmbrăcăminte stradală și sneakers unici, cu ajutorul cărora clienții își vor putea exprima și mai mult personalitatea și stilul.

Colaborarea cu PRM și Sneakerstudio va permite magazinului Answear.ro să dezvolte mărcile achiziționate folosind soluțiile de e-commerce și logistică și să permită ajungerea la noi grupuri de clienți, menținând calitatea și costurile de operare mai mici.