Guess pe piața mondială a modei
Guess, un brand cu sediul în Los Angeles și cu o prezență globală, a fost fondat în 1981 de frații Marciano. De atunci, a devenit unul dintre cei mai importanți creatori de modă și de îmbrăcăminte din lume.
Originari din Maroc, frații Marciano au crescut în sudul Franței, unde au fost influențați de curentul estetic al regiunii, care a fost transferat cu succes în unele dintre hainele lor atunci când s-au stabilit de cealaltă parte a oceanului.
Cu aproape 9.000 de angajați la nivel mondial și profituri care depășesc confortabil un miliard de dolari, Guess este unul dintre marile nume din domeniu care a reușit să capteze spiritul noilor generații prin combinarea tradiției și a stilului. Un lucru pe care îl fac și alte mărci, da, dar pe care Guess îl realizează într-un mod unic, conferind mai multă personalitate întregului său catalog.
Chiar și așa, este Guess o marcă scumpă? Adevărul este că, dacă ne uităm la calitatea materiilor prime folosite de Guess și la finisajul general al produselor pe care le comercializează, putem spune fără îndoială că marca Guess este una dintre mărcile de lux din sectorul modei, lucru care se reflectă și în preț.
Acest lucru este valabil și pentru unele dintre produsele care nu fac parte exclusiv din catalogul de modă. Guess concepe, de asemenea, ochelari și ceasuri de înaltă calitate, acestea din urmă sub eticheta GC, o linie high-end care prezintă doar modele premium. Prin urmare, nu ar fi greșit să spunem că Guess este o marcă de lux, deoarece o bună parte din catalogul său este alcătuit din articole premium din gama cea mai înaltă.
Ce îl face pe Guess atât de special?
Unul dintre secretele care au făcut ca Guess să fie atât de recunoscută la nivel mondial este talentul său de a combina noile tendințe ale modei cu conceptele de estetică vestimentară vintage. Perioada în care fondatorii mărcii Guess au crescut în sudul Franței, împreună cu originile lor din Marocul natal, le-a permis să absoarbă de la o vârstă fragedă elementele de bază ale tendințelor modei nord-africane și sud-europene.
La sosirea lor în America, o nouă lume de posibilități s-a deschis, iar Guess a reușit să captureze mai bine decât oricine altcineva tradiția blugilor cu conceptele copilăriei lor, iar mai târziu și-a extins gama de produse, ajungând la brandul Guess de tricouri damă, genți, ochelari, lenjerie intimă etc.
Pornind de la această premisă, brandul a pătruns cu mare succes pe piața americană, ceea ce a dus la extinderea sa globală până când a devenit ceea ce este Guess astăzi: un brand de lux capabil să satisfacă gusturile juniorilor și seniorilor. În plus, Guess a început să își extindă catalogul de îndată ce planurile de expansiune au început și, în curând, numele Guess a devenit sinonim cu stilul și eleganța pentru blugi, genți, pantofi, lenjerie intimă, tricouri damă elegante și chiar parfumuri, ceasuri, bijuterii, ochelari și alte accesorii, cum ar fi accesoriile pentru baie.
După cum am mai spus, este suficient să arunci o privire asupra întregului catalog Guess și să verifici calitatea țesăturilor și a materialelor din produsele lor (cum ar fi tricouri elegante) pentru a vedea că Guess este un brand de înaltă clasă.
Dar, atât din punct de vedere comercial, cât și pe marile pasarele de modă, este Guess un brand scump? Adevărul este că da, și poate sta umăr la umăr cu marile legende ale industriei, cum ar fi Gucci, Armani și Chanel. Guess a reușit, pe merite proprii, să își croiască o nișă în Olimpul modei, menținând o calitate incontestabilă în toate produsele din colecțiile sale, rămânând fidelă esenței sale și oferind suficientă varietate de produse de modă și accesorii vestimentare atât pentru el, cât și pentru ea.
În concluzie: Este Guess o marcă de lux?
Da, fără îndoială. Colecțiile sale au reușit să ofere unele dintre cele mai bune haine din ultimii ani, folosind materii prime de calitate superioară și concurând cu mărci legendare din industrie.
În plus, Guess este un designer de tot felul de produse de modă, inclusiv lenjerie intimă, costume de baie, guess tricouri damă elegante și accesorii precum ceasuri și ochelari. Pe merite proprii, în ciuda creării sale relativ recente, Guess este acum una dintre marile mărci de modă din lume și a îndeplinit cu brio cerințele pentru a câștiga atenția publicului.
Este Guess o marcă scumpă? Da, este, și este concepută pentru a satisface cele mai exigente gusturi, de asta nu există nicio îndoială. Așadar, concluzia este clară: merită aceeași recunoaștere ca și alte mărci legendare din industrie.