Înainte de a deveni BadGalRiRi idolul a milioane de fani, era o fetiță obișnuită din Barbados, care adora rujul mamei sale. După ce a încercat pentru prima dată machiajul, Rihanna a devenit profund impresionată de rezultatul acestuia! Iar în anul 2017 vedeta a decis să-și creeze propria linie de produse cosmetice – Fenty Beauty.  Cântăreața era foarte conștientă de golul din sfera produselor decorative potrivite pentru toate tipurile și tonurile pielii. 

Ea a dezvoltat o diversitate impresionantă de remedii cosmetice https://makeup.ro/brand/1077372/, potrivite pentru toți, indiferent de vârstă, tipul și tonul pielii, stilul de viață, convingerile culturale și religioase, concentrându-se pe o gamă largă de tonuri ale pielii, pentru care în mod tradițional a fost dificil să găsești tonul potrivit, creând formule care funcționează pentru toate tipurile de piele și nuanțe universale. 

Formulele Fenty Beauty sunt foarte ușoare, aproape imperceptibile, iar acoperirea poate fi ajustată de la mediu la dens.  Compoziția fondurilor de ten asigură un efect  discret, pentru că în concepția producătorilor  „pielea   trebui să arate natural”. 

Și cel mai important, Rihanna creează produse originale, cu potențial creativ, machiajul trebuie să fie un proces distractiv “nu trebuie să fie obligatoriu și să arate ca o uniformă“, afirmă vedeta.

 Procesul de pregătire a lansării a durat aproximativ doi ani. Prima lună de vânzări post-lansare a mărcii a adus un profit de 72 de milioane de dolari, depășindu-i pe giganții cosmetici NYX și Urban Decay. 

Toate produsele Fenty Beauty sunt “cruelty-free”, fapt ce denotă că formulele cosmetice  nu au fost testate pe animale. Brandul a câștigat o popularitate maximă nu doar datorită calității ridicate, ci și poziționării, care include respingerea stereotipurilor și principiile incluziunii. 

Care este secretul succesului Fenty Beauty? 

Marca Fenty Beauty nu a  fost lansată de Rihanna pe cont propriu – cântăreața a creat-o în colaborare cu preocuparea LVMH, iar un număr considerabil de profesioniști au lucrat la dezvoltarea, testarea și implementarea produselor. 

Potrivit statisticilor, cumpărătorii afro-americani hispanici din Asia reprezintă cea mai mare pondere a vânzărilor la Fenty Beauty. În acest sens, putem spune că marca a reușit să ocupe o nișă pe piața produselor cosmetice decorative, care a fost goală de mult timp. Potrivit Rihannei ea însuși a creat beat-urile mărcii Fenty în ordine „astfel încât nicio femeie să nu se simtă lăsată deoparte”.  

Să aruncăm o privire mai atentă asupra sortimentului mărcii, analizând mai în detaliu produsele cosmetice iconice și populare: 

  • Gloss Bomb Luciu de buze

 Acest produs a fost lansat inițial într-o nuanță universală Fenty Glow, care, conform ideii mărcii, se va potrivi cu orice ton de piele și va arăta natural.  Luciul  a câștigat “Premiile Anuale de Frumusețe Fashion 2018”.
În actualizarea liniei, au fost lansate trei nuanțe de ruj:

Unbutton –  bej piersic cald 

Uncuffed – o nuanță roz-bej nud, cu un ton rece

Unveil – O nuanță maro bej potrivită pentru tonurile mai închise ale pielii. 

  • Fondul de ten Pro Filt’r

Cel mai popular și unul dintre cele mai bine vândute fonduri de ten, care a cunoscut un succes remarcabil la nivel mondial.  Până în prezent, există până la 50 de nuanțe ale acestui produs în linie.  Acoperirea acestui produs este medie până la premium. Formula  este de lungă durată, însă consistența se simte foarte ușoară pe piele.