Ai grijă la ce mănânci și la porțiile de mâncare

Avantajul, atunci când mergi în vacanță, este că ai la dispoziție o varietate de sortimente culinare de dietă, fără a mai fi nevoie să le prepari singură. Alege din meniu doar hrană sănătoasă și slabă în calorii. Profită de nenumăratele taverne și restaurante care te tentează cu tot felul de rețete. Mai ales în destinațiile de la malul mării, peștele și fructele de mare sunt gătite în nenumărate feluri și sunt excelente pentru dietă și foarte gustoase. Le poți combina cu legume la aburi sau pe grătar sau cu diferite salate. Secretul este să diminuezi cantitatea de proteine și să o dublezi pe cea de legume.

De asemenea, ai grijă la porții. Este de preferat să mănânci doar un fel de mâncare la o masă și să optezi pentru o porție medie. Sunt restaurante care îți oferă porții enorme de mâncare. De obicei, prețul unei porții îți poate indica și cantitatea acesteia. Chiar dacă vei primi o porție mare, mănâncă doar jumătate.

Dacă ești o fire gurmandă și îți vine greu să renunți tentației de a termina tot din farfurie, există un truc care chiar funcționează. Există pe piață produse care scad pofta de mâncare. Body Boost Drops de la Sicuro Slim este o formulă din ingrediente vegetale, ce acționează prin reducerea apetitului și accelerarea metabolismului. Mai mult decât atât, suplimentul ajută la topirea grăsimii și intensifică absorbția de substanțe nutritive, îți dă energie, are efect antioxidant și susține imunitatea. Îl poți comanda de pe sicuroslim.ro , unde îl găsești într-o sticluță mică, foarte ușor de luat peste tot, chiar și în bagajul de mână din avion.

Dublează porția de mișcare

Ia-ți cu tine gustări sănătoase

Dacă ai o călătorie lungă în față, vei simți nevoia să ronțăi diverse gustări, să bei cafea, sucuri, orice îți dă energie. Nu este nimic rău în asta, atât timp cât vei alege variantele care nu îți sabotează planul de slăbire. Înlocuiește chips-urile, popcorn-ul, biscuiții cu fructe deshidratate, nuci, fistic. Poți opta și pentru fructe proaspete, un sandviș cu pâine de secară, somon și avocado sau orice altă variantă de gustare vegetală. În locul cafelei cu lapte, poți alege un ceai negru, care ajută și la arderea grăsimilor. Iar în loc de suc, bea limonadă neîndulcită, mult mai răcoritoare și fără calorii. Fă-ți un plan inteligent din alimente care nu sunt doar slabe în calorii, dar ajută și în procesul de ardere a grăsimilor.

Hidratează-te corect

Când suntem la drum, uneori uităm să bem apă. Iar deshidratarea inconștientă duce la stări de oboseală și foame falsă. Când simți acest lucru, bea multă apă și vei vedea că nu vei mai simți nevoia să mănânci. Mai mult decât atât, atunci când călătorești cu avionul, corpul are tendința să rețină apă, iar acest lucru va arăta kilograme în plus pe cântar. Pentru a evita scenariul, din nou, bea suficientă apă! Când ești hidratată suficient, ai mai multă energie, te bucuri de vacanță, nu mai confunzi setea cu foamea, iar metabolismul tău este accelerat și poate lupta împotriva depunerii depozitelor de grăsime.

Nu te lăcomi la desert

Corpul are nevoie de zahăr, iar atunci când mănânci un desert simți că te răsfeți cu adevărat. Nu trebuie să-ți răpești această plăcere, dar o poți limita la un desert o dată la trei zile. Sau poți lua doar două lingurițe din acel desert, cât să îți potolești pofta. Din nou, dacă nu poți rezista tentației, câteva picături de Sicuro Slim Body Boost Drops înainte de masă te vor ajuta și în această situație. Pentru că oricât de poftă ți-ar fi de acea prăjitură, nu vei putea să o mănânci pe toată!