Ce să alegi pentru afacerea ta proaspăt deschisă?

Odată ce ai un buget oarecum restrâns și bine stabilit, nu iți poți permite să pierzi finanțele oricum, căutând în special că rezultatele obținute să fie cele mai bune. Așadar, trebuie să te gândești bine dacă rezultatele pe care le deoresti pot fi obținute în urma unei campanii tip Pay Per Click sau dacă serviciile SEO sunt ceea ce ai nevoie pentru afacerea ta?

În cazul în care vei consulta un specialist un domeniul marketing-ului, cu siguranță că acesta iți vă spune că atât campaniile PPC, cât și serviciile SEO reprezintă două variante foarte bună, ba chiar două variante care s-ar putea completa una pe cealalalta. În continuare vom trece în revista mai multe detalii despre cele doua tehnici de promovare a unei afaceri, astfel că tu vei putea să iei cea mai buna alegere pentru alegerea ta.

Cu siguranță că serviciile SEO bine alese și implementate de cater cineva reprezintă o soluție foarte buna astfel încât site-ul tău să ajungă cât mai sus în Google și să se mențină acolo o periaoda cât mai lunga. Trebuie menționat și faptul că rezultatele organizate ce se afișează de către anumite motoare de căutare au șanse mult mai mare să fie accesata, fiind vorba aici în special de încrederea utilizatorilor, încredere ce poate să reprezintă lucrul ce face diferență dintre campaniile PPC și serviciile SEO.

Nu în ultimul rand, serviciile SEO sunt mult mai benefice pentru căutările locale, astfel că poate să imbunatateassca vizibilitatea websit-eului tău pentru o perioada lunga de timp, fară că tu să investești din nou bani pentru o reclama care să nu iți aducă rezultatele dorite.

Serviciile SEO sau campaniile Pay Per Click?

Atunci când vorbim de o campanie tip Pay Per Click vorbim și de sume destul de mari ce trebuie să fie achitate la o anumită perioadă de timp pentru că reclama ta să apară continuu în fața anumitor utilizatori.

Astfel, serviciile SEO vor putea să te ajută atât pe tine, dar și pe eventualii clienți să te poată identifica mai ușor, pe când daca vei opta pentru o companie tip PPC, doar tu vei fi cel care vei gsai clienții, ci nu ei pe tine, așa că am putea afirma aici că serviciile SEO reprezintă alegerea mai buna.

Ce reprezintă până la urmă serviciile SEO şi campaniile PPC?

Deși vorbim de aceste servicii SEO de o bună perioadă de timp, poate că o parte dintre voi nu știu ce reprezintă cu adevărat aceste servicii. Ei bine, atunci când vorbim de serviciile SEO și de investirea în aceste servicii, vorbim de sporirea șanselor că eventualii clienți să iți găsească site-ul și serviciile sau produsele pe care le oferi.

E foarte important că poziția ta în motorul de căutare Google să fie cât mai sus și implicit cât mai bună, astfel că o creștere a clasării în pagina SERP vă reprezintă o creștere per total a afacerii și companiei tale.

Atunci când vine vorba de campaniile Pay Per Click, așa cum le spune și denumirea, vorbim de implicarea unor sume destul de mari de bani, sume ce trebuie că tu să le plătești constant pentru orice accesare a reclamei către site-ul tău.

Astfel, vei ajunge să plătești pentru orice interacțiune a unui anumit utilizator cu reclama ta, astfel că vei plati doar utilizatori ce ar putea să fie interesați de serviciile pe care compania ta le poate oferi. Acest tip de reclama poate să fie identificata foarte ușor, fiind poziționată în prima sau ultima poziție a rezultatelor Google, fiind semnalate în special printr-un “Ad” sau printr-o anumită imagine reprezentativa.

Avantaje si dezavantaje ale serviciilor SEO si campaniilor PPC

Atunci când vorbim de serviciile SEO și de campaniile PPC, avem atât avantaje și dezavantaje. Însă, să vedem care dintre tehnicile de marketing reprezintă alegerea ideală.

În primul rând, campaniile PPC iți vor fi de folos pentru a putea “marca” anumiți clienți în momentul în care website-ul companiei tale nu este atât de puternic sau bine optimizat pentru a urca tot mai sus în SERP și a se mențină pe o anumită linie, în comparație cu competiția, consideră agenţiile specializate pe optimizare site.

Din punct de vedere al serviciilor SEO, nu putem spune că acestea vor garanta un “ROI”, serviciile SEO devenind de-a lungul timpului un indicator important de performanţă care se îmbunătăţeşte şi se modifică de la an la an.

Din acest punct de vedere, totul tine doar de cat de eficientă este strategia pe care o aplici tu sau compania contactată în implementarea serviciilor SEO, dar şi de anumiţi factori independenti. Când vorbim de factorii independenti ne referim in special la modificarile bruste de algoritm, anumite probleme ale websiteului, bugetul pe care il ai la dispozitie, dar şi competitia şi cat de implicată este aceasta.

Am putea spune că atât serviciile SEO cât și campaniile PPC reprezintă două metode ideale pentru a-ți promova site-ul și afacerea, însă trebuei să te gândești la un plan pe termen lung, un plan care să te ajute să iți dezvolți business-ul pe o perioadă cât mai lungă de timp.

Ai putea opta pentru aplicarea ambelor tehnici de marketing în mod echilibrat, or, dacă nu dispui de un buget suficient de mare, cu siguranță că serviciile SEO își vor face mult mai bine treaba decât o campanie PPC care s-ar puea dovedi mult mai costisitoare din punct de vedere al finanțelor.