Salată orientală de post

Salata orientala este ușor de realizat, și o poți prepara și fără ou. Pentru început, fierbe 1 kg de cartofi cu ajutorul unui set de oale în apă cu sare, după ce le-ai spălat coaja. După 20 de minute, verifică dacă au fiert suficient cu ajutorul unei furculițe, apoi scoate-i din apă și așteaptă să se răcească atât cât să le poți curăța coaja. 

Cât timp fierb cartofii, poți tăia ceapa, ardeiul, castraveții murați și măslinele. Dacă vrei să faci o salată orientală ieșită din tipare, poți adăuga ceapă verde, roșii, ridichi. După ce ai tăiat toate ingredientele, amestecă-le ușor, pentru a nu zdrobi cartofii. Adaugă sare, ulei de măsline și las-o să se răcească.

Mazăre cu morcov

Mazărea este un preparat delicios și foarte ușor de realizat. Dacă folosești mazăre congelată, mâncarea ta va fi gata în mai puțin de 30 de minute. Vei avea nevoie de 500 de grame de mazăre, 150 de grame de morcovi, o ceapă și puțin bulion. 

Toacă ceapa și călește-o alături de morcovi câteva minute, apoi adaugă o jumătate de cană de apă și acoperă tigaia cu un capac până când morcovii sunt moi. Ulterior, adaugă mazărea și completează cu apă până când o acoperi. După ce a fiert și mazărea, adaugă două linguri de bulion și puțină făină pentru a obține sosul. 

Supă cremă de roșii coapte

Supa cremă de roșii coapte este o rețetă delicioasă de vară, ușor de preparat, nutritivă și potrivită și pentru diete. Ai nevoie de 4-5 roșii mari, 3 cepe, 3 căței de usturoi și 5 frunze de busuioc. Curăță roșiile de coajă, taie-le în câteva felii și așază-le într-o tavă, împreună cu ceapa tăiată, usturoiul și busuiocul. 

După ce ai pregătit toate ingredientele, adaugă puțin ulei de măsline și lasă-le timp de 20 de minute în cuptorul preîncălzit la 200 de grade. În urma coacerii, pune-le într-o sită, deasupra unei oale și folosește un mixer vertical pentru a transforma ingredientele într-o pastă. Între timp, taie o pâine în cubulețe, stropește-le cu ulei de măsline și rumenește-le la cuptor. 

Aceste rețete vor face zilele de post mai ușoare și mai delicioase, dar pot fi realizate la fel de bine și în afara postului. Dacă nu ții post, poți să adaugi ou în salata orientală, carne de pui în mazăre și cubulețe de feta în supa de roșii.

Autor: Articol publicat de Organic SEO Agency