Dacă doriți să slăbiți câteva kilograme, luați în considerare și dieta vegană.

Veganii nu mănâncă carne, pește, ouă sau produse lactate.

În schimb, mănâncă alimente precum fructele și legumele proaspete, fasolea și leguminoasele, precum și laptele pe bază de plante, alte produse non-lactate și alternative de carne.

Dieta în fibromialgie – ce alimente sunt indicate spre consum

Deși unii oameni aleg stilul de viață vegan din preocupările etice pentru animale, dieta în sine poate avea unele beneficii pentru sănătate.

Conform studiilor recente, dieta veagnă poate chiar să vă ajute să pierdeți semnificativ în greutate.

Cum exact? Se crede că dieta poate duce la reducerea numărului de alimente bogate în calorii consumate.

Cu o dietă vegană este posibil să vă înlocuiți alimentele preferate cu cele bogate în fibre, care au un conținut redus de calorii și vă mențin sătulă.

Dieta vegană – este sau nu sănătoasă

Eliminarea unor grupuri principale de alimente din dietă poate părea nesănătoasă. Și dacă nu acordați atenție cu atenție nutriției, poate fi așa.

Poate vă faceți griji, de exemplu, cum veți obține proteine suficiente sau alți nutrienți esențiali, cum ar fi vitamina B12.

Această vitamină se găsește în mod natural numai în produsele de origine animală, iar dacă ai un deficit, poate duce la anemie.

Veganii trebuie să-și completeze dieta cu vitamine, cereale fortificate cu vitamine și produse din soia fortificate pentru a evita deficiențele.

Puteți avea o dietă vegană sănătoasă care să vă ajute să slăbiți.

Meniul de 1200 de calorii care te ajută să slăbești în 7 zile

Cheia – ca în cazul tuturor dietelor – se concentrează pe alimente bogate în nutrienți și calorii goale.

Pentru vegani, aceste alimente ar include lucruri precum:

– fructe și legume proaspete

– cereale integrale

– fasole și leguminoase

– nuci și semințe.

Limitează să evită alimentele vegane procesate care conțin ingrediente adăugate

– grăsimi

– zahăr

– amidon

– sodiu

– aditivi alimentari.

Ce mănânci la micul dejun ca să slăbești. Iată ce alimente te ajută

Dieta vegană – cum te ajută să slăbești

În general, femeile trebuie să mănânce 2.000 de calorii în fiecare zi pentru a-și menține greutatea.

Pentru a slabi, acest număr scade la aproximativ 1.500 de calorii pe zi.

Bărbații trebuie în general să mănânce 2.500 de calorii în fiecare zi pentru a-și menține greutatea și aproximativ 2.000 de calorii pe zi pentru a pierde în greutate.

Factori care afectează pierderea în greutate

– vârsta

– înălțimea

– greutatea

– dieta

– nivelul de activitate fizică

– sănătatea metabolismului

– alte probleme medicale.

Chiar dacă nu vei putea controla toți acești factori, poți controla dieta și mișcarea.

În ce privește dieta, ar trebui să alegi ingredientele care fac bine corpului tău.

Dieta vegană – cum te ajută să slăbești

1. Timpul pentru masă

Dacă ai putea mânca zilnic cam la aceeași oră, un mic dejun mai bogat decât restul meselor.

Ia prânzul mai devreme și o porție de mâncare mai redusă la cină.

Cina nu trebuie să fie urmată imediat de culcare, ci somnul ar trebui să fie undeva la 2-3 ore distanță de ultima masă.

2. Atenție la porții

Mărimea porțiilor este importantă fie că ții dieta vegană sau nu.

Nu te speria că te ridici înfometată de la masă și te gândești că farfuria trebuie să fie plină ochi.

Dacă alegi corect alimentele și le îmbini la fel de corect, te vei bucura de o masă excelentă.

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri” te ajută

3. Asigură-ți cantitatea necesară de proteine

O femeie cu o greutate de 67-68 de kilograme ar trebui să consume circa 61 de grame de proteine pe zi.

Când le transformi în calorii vin cam 4 calorii per gram de proteine.

Astfel, femeia cu greutatea de mai sus ar avea nevoie de 244 de calorii din proteine zilnic.

Surse bune de proteine sunt soia, lintea, mazărea, fasolea neagră, roșie, tofu, quinoa, unt de arahide.

4. Atenție la smoothie-uri

Alege să le prepari singură pentru a-ți calcula zahărul din compoziție și pentru a le bea într-o stare cât mai naturală.

Ai nevoie de o hidratare cât mai bună, astfel că nu ar trebui să eviți nici apa, nici sucul de lămâie proaspătă în băuturile pe care le consumi.

5. Atenție la desert

Un desert vegan este o alternativă sănătoasă și sunt, relativ, sărace în calorii.

Fructele proaspete sunt o alegere bună. Consumă porții mici de desert pentru a te bucura atunci când te urci pe cântar.

Pentru a te asigura că nu faci o greșeală adoptând dieta vegană, discută și cu un specialist în nutriție.

Fă-ți analizele periodic pentru a-ți verifica starea de sănătate.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto