Fructele sunt bune pentru organism, sunt sănătoase, au vitamine, însă anumite combinații pot altera starea de bine a organismului.

Deși au proprietăți și beneficii multimple pentru organism se întâmplă ca și două fructe de același fel să cauzeze disconfort abdominal unui adult.

Pentru a evita aceste neplăceri, iată o listă de fructe pe care nu ar trebui să le consumi decât simple.

Îți prezentăm și o serie de combinații care îți pot pune stomacul la grea încercare.

7 fructe pe care nu ar trebui să le combini cu altceva niciodată – care sunt acestea

1. Banane cu budincă

Rezultatul acestei combinații îngreunează stomacul unui adult, crește producția de toxine.

2. Portocala și morcov

Combinația aceasta este populară în cazul sucurilor naturale.

Unii spun că acest amestec poate provoca arsuri la stomac, reflux gastric, probleme la sistemul renal.

3. Ananas și lapte

Nu știm câte persoane folosesc această combinație (sau cu iaurt), însă este cunoscut faptul că prezența bromelinei poate intoxica organismul.

Poți simți stări de vomă, gaze, dureri de cap, la stomac, chiar diaree.

Discutați cu medicul pediatru înainte de a-i da copilului o astfel de combinație.

4. Papaya și lămâie

Acest mix poate provoca anemia și probleme la nivelul hemoglobinei.

5. Guave și banană

Combinația poate provoca acidoză și gaze la stomac, stări de rău, dureri de cap și la stomac.

6. Portocală și lapte

Sunt persoane care preferă să mănânce cerealele cu suc de portocale, în loc de lapte.

Portocala face ca stomacul să nu mai proceseze amidonul din cereale, iar mâncarea va fi mai greu de digerat.

7. Legume și fructe

Fructele au zahăr, legumele se diferă mai greu, și vor sta mai mult timp în stomac.

Fructele fermentează și produc toxine provocând diverse boli și afecțiuni precum durerea de cap, la stomac, diaree și infecții severe.

7 fructe pe care ar trebui să le consumi simple – divizarea lor pe grupe

Fructe dulci – nu conțin acizi, printre ele se găsesc piersicile, prunele, bananele, merele, pepenele roșu și cel galben

Fructe acide – după cum le spune și grupa din care fac parte, ele sunt bogate în acid citric – grapefruit, portocala, lămâia, kiwi, strugurii, ananasul, coacăzele

Fructe semi-acide – prezența acizilor este scăzută, iar aici amintim mărul verde, mangă, zmeura și căpșunile

Fructe neutre – sunt bogate în proteine, vitamine, sare și uleiuri – avocado, nuca de cocos, alunele, migdalele, nucile.

Sursa foto