5 studii care arată de ce femeile sunt lideri mai buni în afaceri decât bărbații:
- Femeile oferă o diversitate a soluțiilor în business
Și pentru că vorbim despre soluții, potrivit unui studiu realizat în 2014 de către Global Leadership Forecast, femeile aduc într-o companie o diversitate mult mai largă de idei, soluții pentru cele mai ample probleme și beneficii pentru firmă și, în plus, reușesc să promoveze mai bine transparența la nivel de companie.
- Sunt mentori mult mai buni
Un studiu Pew Research a scos la lumină un procentaj de 30% în favoarea femeilor, în care respondenții au considerat că acestea pot fi mentori mult mai buni decât bărbații. Acest factor este vital într-un business, unde satisfacția jobului și nivelul de încredere sunt două elemente cheie ale succesului.
- Colaborează mai bine
Într-o organizație, fie de business, fie politică, femeile reușesc să colaboreze mai bine decât bărbații pentru a ajunge la un consens și la o soluție. Aceasta este cel puțin concluzia jurnaliștilor americani de la The New York Times, care au descoperit că în ultimii 7 ani, în Senatul American, o femeie senator a lucrat, în medie, la peste 6 legi alături de o altă femeie, la peste 4 legi cu un coleg bărbat și la peste 171 de legi cu un membru din partidul de opoziție, cu aproximativ 40% mai mult decât un bărbat.
- Au un capital de încredere mai mare
Un raport publicat de Pew în anul 2015 a scos în evidență idee că femeile sunt percepute într-un business drept persoane mai de încredere decât bărbații. Într-un sondaj de opinie, 31% dintre respondenți au declarat că femeile au un capital de încredere mai mare, spre deosebire de 3%, procentajul dedicat bărbaților. 64% dintre cei care au participat la sondaj nu au putut să spună dacă există diferențe clare.
- Tinerele din generația Millennials inovează mai mult
Tot Pew a realizat și o statistică despre nivelul de educație pe care o femeie îl are, în medie, în clipa în care intră într-o organizație, care este mai mare decât cel al unui bărbat. Acestea sunt, de regulă, mai atente, mai silitoare și drept urmare îndrăznesc să inoveze mai mult într-o companie, reușind totuși să calculeze corect nivelul de risc la care proiectele promovate se expun. Toate aceste date indică potențialul crescut al unei femei de a aduce beneficii, profit și o direcție concretă și de succes unei organizații.
Sursă foto: Shutterstock / Copyright: OPOLJA