Dieta japoneză cu ajutorul căreia slăbești rapid și ușor nu necesită un efort deosebit la sala de sport, ședințe la saloanele de înfrumusețare sau eliminarea mâncărurilor.

Slăbești rapid și ușor mâncând o banană în fiecare dimineață – ce presupune dieta

Tot ce trebuie să faci este să mănânci câte o banană în fiecare dimineață, pe stomacul gol.

După acest pas ar trebui să bei un pahar cu apă călduță.

La masa de prânz și la cină poți mânca orice dorești.

Între mese, pe post de gustare și desert, se mai pot consuma banane, dar nimic altceva.

Multe persoane consideră dieta ca fiind un înlocuitor al sportului pentru a slăbi.

Slăbești rapid și ușor mâncând o banană în fiecare dimineață – de ce banane

Bananele conțin o enzimă ce ajută în procesul digestiei reducând astfel timpul necesar digerării alimentelor.

De asemenea, bananele îmbunătățesc metabolismul și le fac fructe ideale în lupta contra kilogramelor în plus.

Aceste fructe oferă o senzație de sațietate mai lungă.

Amidonul din compoziție și fermenții din tractul digestiv ajută ca arderile grăsimilor să crească cu 20%-25%.

Slăbești rapid și ușor mâncând o banană în fiecare dimineață – regulile dietei

Nu sunt niște reguli stricte în ce privește numărul de banane consumate zilnic.

Ideale sunt bananele naturale, proaspete.

În Japonia există o regulă faimoasă numită 80/20 ce previne supraîncărcarea stomactului cu mâncare.

Aceasta spune să mănânci 80% din farfurie și să lași 20%, deoarece japonezii consideră că cele 8 părți ale unui stomac plin rămân la individ, iar 2 merg spre doctor.

Un pahar cu apă este recomandat pentru stimularea metabolismului, condiția este ca apa să fie la temperatura camerei.

Aceasta ajută digestia și reduce senzația de foame.

Bananele ar trebui mâncate la 1 oră după ce ai băut paharul cu apă călduță.

Dacă mai târziu ți se face foame mai poți mânca o banană.

După ora 20.00 ar trebui să stai departe de deserturi, lapte și alcool, în timpul dietei japoneze cu banane.

Slăbești rapid și ușor mâncând o banană în fiecare dimineață – beneficii pentru organism

Bananele sunt ieftine și supersănătoase

Sunt bogate în fibre și potasiu

6 grame de fibre din 2 banane consumate pot reduce aportul caloric și îți oferă energie

Consumul de banane reduce și pofta de a mânca fără să-ți fie foame.

Sursa foto