Dieta o masă pe zi îți limitează mesele obișnuite. Specialiștii spun că nu este nimic complicat.

Această dietă ajută la arderea grăsimilor și la pierderea de kilograme, iar organismul transformă această grăsime în energie.

Dieta o masă pe zi – cum slăbești și ce mănânci

Poți alege ce masă iei – micul dejun, prânzul sau cina.

Majoritatea persoanelor care susțin că nu au timp să mănânce pentru că lucrează foarte mult aleg să mănânce numai cina.

Atunci au timp personal și își dau seama că le este foame.

Această masă poate să fie una bogată. Dacă nu reziști până seara poți consuma 1-2 fructe sau suplimente pudră cu proteine. Sau un baton proteic.

Ideea de bază pentru dieta o masă pe zi este aceea că poți lua caloriile de care ai nevoie dintr-o singură masă.

Dieta o masă pe zi – mănânci pe săturate

Mănânci cât poți, pe săturate pentru a fi satisfăcută culinar.

Dacă iei vreo gustare în tmpul zilei ai grăjă ca ceea ce mănânci să nu depășească 200 de calorii.

Experții recomandă merele pentru că sunt bogate în fibre și apă.

Mai poți consuma cafea, ceai, apă sau sucuri fără zahăr (dacă ești pasionată de ele), chiar supe clare.

Iți poți menține sănătatea cu dietă lichidă în cursul zilei, până la cea solidă de la cină. Supe, legume, shakeuri proteice, ceaiuri.

Sfecla roșie este o sursă bună de vitamine care fac bine organismului. Poți bea sucuri naturale cu sfeclă, dar la fel de bine o poți folosi în supe.

Poți face shakeuri din lapte cu fructe pentru carbohidrați și grăsimi slabe. Poți consuma și nuci.

Pe tot parcursul zilei nu uita să bei apă cât mai multă pentru a te hidrata, dar și pentru senzația de sațietate. Cel puțin 8 pahare pe zi.

Apa ajutăși la detoxifierea organismului.

Cu această dietă o masă pe zi s-ar putea să te simți mai slăbită sau amețită. Și înfometată dacă ești genul care mânca de mai multe ori pe zi.

Deși sunt multe persoane care nu reușesc să aibă un program de masă normal și corect, atunci când mintea conștientizează că ții această dietă îngreunează situația.

Când ți se impun restricții, treaba devine mai dificilă.

Dieta o masă pe zi – nu orice dietă ți se potrivește

Totuși, dacă te decizi să ții dieta o masă pe zi ar trebui să discuți și cu un specialist pentru a te asigura că nu îți va face rău.

Rețineți și că nu toate dietele se potrivesc și au același randament în toate cazurile. Ceea ce funcționează la tine se poate ca la altcineva să nu aibă același efect.

În dieta o masă pe zi este recomandată și mișcarea, dar nu una extenuantă având în vedere că mesele sunt puține, iar organismul trebuie să facă față acestei provocări.

Poți face plimbări în aer liber, să urci scările în pași domoli, să te plimbi la o galerie de artă, cumpărături, orice te atrage și împlică mișcarea.

Sursa foto