Vrei să te îngrași rapid? Iată ce te poate ajuta

Vrei să te îngrași rapid? Iată ce te poate ajuta

Dacă ești slabă și îți dorești să te îngrași rapid, îți propunem un meniu ca la carte. Află ce alimente te vor ajuta să-ți împlinești visul.

Nu toate femeile slabe sunt bucuroase de silueta pe care o au. Multe dintre ele își doresc să se mai îngrașe câteva kilograme și nu reușesc orice ar face.

Este în regulă să fi cumva pe modelul slim, dar prea slabă arată că sunt ceva probleme pe undeva.

Dacă ai vizitat specialistul și ți-a dat liber să mănânci ce vrei, îți propunem și noi câteva alimente care să te ajute să te îngrași.

Vrei să te îngrași rapid? Iată ce te poate ajuta

Banane și lapte

Bananele au calorii, carbohidrați, potasiu care îți oferă energie instant.

Dacă vrei să te îngrași rapid, atunci mănâncă zilnic o banană alături de un pahar de lapte cald. Adaugă și o limguriță de zahăr din flori de cocos (este mai sănătos) sau miere.

Dacă îți place, mai poți servi și peste zi același meniu.

Cum să mănânci mai mult și să slăbești în același timp

Untul de arahide

Dacă îți place untul de arahide nu mai sta pe gânduri. Cumpără 1-2 borcane să le ai la îndemână.

Îl poți întinde pe pâine, biscuiți, clătite și pe orice altceva crezi că se potrivește.

Dacă ți se pare înecăcios, adaugă o felie de banană, căpșună sau o linguriță de gem.

Nucile

Nucile sunt recomandate tuturor care vor o gustare sănătoasă. Mănâncă un pumn de nuci pe zi, fără sare și crude.

Adaugă în meniu și 3 migdale, 2 curmale. Le poți pune într-un pahar de lapte.

Cartofii

Sunt plini de carbohidrați. Îi poți coace, fierbe, înăbuși și asezona cu ce condimente îți plac.

Îi poți savura în diverse salate. Cartofii prăjiți și chipsurile îngrașă rapid, dar nu sunt cele mai sănătoase feluri de mâncare.

Somnul de după-amiază

După ce ai mâncat după pofta inimii, dacă programul îți permite trage un pui de somn.

Somnul de prânz are un rol important în câștigarea în greutate. Durata acestuia nu ar trebui să depășească 1 oră.

Exercițiile fizice

Chiar dacă ești slăbuță și începi să iei în greutate, ideal ar fi să combini dieta și cu ceva exerciții fizice.

Corpul tău va arăta armonios și va fi tonifiat. Consumă puțin unt de arahide înainte de ședințele de antrenament și vei avea mai multă energie.

Fasolea

Este o sursă bogată de fibre, proteine și carbohidrați. Consumul des de fasole ajută dacă vrei să te îngrași rapid.

Poți consuma ce varietate de fasole dorești și sub ce formă îți place.

Ouăle

Sunt sănătoase și nu ar trebui să-ți lipsească din meniu chiar dacă ești plinuță.

Acestea conțin grăsimi, calorii și proteine.

Albușul de ou îți oferă energie și proteinele esențiale de care ai nevoie.

Ai grijă la consumul de ouă că poate crește și nivelul de colesterol.

Ce să faci dacă vrei să te îngrași

– bea 8 pahare de apă pe zi pentru a sta hidratată

– consumă moderat alimente bogate în calorii – ciocolata, dulciuri în general

– gătește cu grăsimi și uleiuri sănătoase

– consumă zilnic lactate precum laptele și brânza

10 obiceiuri care te îngrașă și te îmbolnăvesc

Ce să nu faci dacă vrei să te îngrași

– nu mânca fructe pe stomacul gol, nu ajută la îngrășat

– evită să te umfli cu apă înainte de masă, căci îți taie din apetit.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto