Vitamine esențiale pentru mamele care alăptează

Vitamine esențiale pentru mamele care alăptează

Sunt vitamine esențiale pentru mamele care alăptează. Discută despre acestea și cu medicul tău. Alimentația contează enorm în această perioadă.

Sănătatea curge din laptele matern la copilul tău. Ceea ce mănânci nu este doar pentru tine, ci și pentru copilul tău.

Atunci când alăptați, bebelușul primește necesarul zilnic de vitamine esențiale din laptele matern.

Iată ce trebuie să știți despre aportul de vitamină recomandat la alăptare.

De ce sunt importante vitaminele pentru copil

Vitaminele sunt vitale pentru creșterea copilului și fac parte din cerințele nutriționale zilnice ale copilului.

Fără vitamine, un copil își asumă riscul bolilor de deficiență care îi pot împiedica creșterea și pot întârzia etapele de dezvoltare.

Laptele matern este singura sursă de vitamine pentru copil în primele câteva luni.

Chiar și după șase luni, când copilul începe să mănânce alimente solide, laptele matern poate rămâne o sursă importantă de vitamine.

5 beneficii surprinzătoare pe care le are apa cu miere

Ce vitamine esențiale sunt importante

Toate vitaminele joacă un rol crucial în creșterea sănătoasă a unui copil.

A 1 300 μg / zi

Pește, ouă, ficat, cartof dulce, morcovi, dovleci, spanac, brânză, caise, mango

B1 (tiamină) 1,4 mg / zi

Cereale integrale, în special grâu și orez brun; carne, nuci, pește, soia, ouă, legume, în special leguminoase, semințe de plante, uleiuri de semințe, mazăre verde

B12 (Cobalamină) 2,8 μg / zi

Pește, ouă, carne, crustacee, lapte și produse lactate.

Vitamina B12 se găsește numai în sursele de hrană pentru animale.

B2 (Riboflavină) 1,6 mg / zi

Lapte integral, grâu întreg, orez brun, migdale, ouă, spanac, soia, broccoli, carne, ciuperci

B3 (Niacin) 17 mg / zi

Carne de pasare, seminte de susan, sfeclă roșie, pește, semințe de floarea soarelui, arahide, linte, lapte, ouă

B5 (acid pantotenic) 7 mg / zi

Leguminoase, conopidă, carne, semințe de floarea soarelui, pește, avocado, cartofi dulci, ouă, brânză, linte

3 moduri de a afla că sunteți fertilă în această secundă

B6 (Pyridoxină) 2 mg pe zi

Pește, cereale fortificate, carne, linte, prune, banane, linte, morcovi, spanac, cartofi

B9 (acid folic / folat) 500 μg / zi

Linte, spanac, sparanghel, strugure, sfeclă roșie, orez, portocală, avocado, lapte, grâu.

Vitamina B9 se găsește în toate legumele cu frunze verzi și legumele rădăcinii.

C (acid ascorbic) 120 mg / zi

Guava, fruct Amla, kiwi, coacăz negru, portocale, căpșuni, roșii, broccoli, cartofi, spanac

Vitamina D 15 μg / zi

Toți peștii grași (sardine, ton, macrou și somon), gălbenuș de ou, vitamina D formula fortificată pentru sugari, lapte de cereale și pâine, vitamina D suplimente

Vitamina E 19 mg / zi

Ulei de floarea soarelui, ulei de soia, ulei de soia, ulei de masline, migdale, alune, arahide, avocado, spanac

Vitamina H / vitamina B7 (biotină) 35 μg / zi

Carne, ouă, brânză, grâu întreg, pește, conopidă, avocado, zmeură, leguminoase, aproape toate fructele cu coajă lemnoasă,

Vitamina K 90 μg / zi

Spanac, broccoli, pătrunjel, ulei de soia, ulei de măsline, varză, salată verde, conopidă, struguri

7 moduri de a determina aspectul copilului înainte de naștere

Vitamine esențiale pentru mamele care alăptează

1. Vitamina A

Vitală pentru dezvoltarea vederii

Ajută la formarea sănătoasă a țesuturilor, inclusiv a pielii și părului.

Păstrează sistemul imunitar sănătos, care la rândul său oferă protecție împotriva mai multor boli.

2. Vitamina B1 (tiamina)

Tiamina este esențială pentru formarea compusului numit adenozin trifosfat (ATP) pe care celulele corpului îl folosesc ca sursă de energie.

Mai multe procese metabolice interne ale celulelor depind de vitamina B1.

Ajută la formarea neuronilor sănătoși ai creierului, inclusiv acelea care sunt responsabile pentru funcțiile cognitive și formarea memoriei.

3. Vitamina B12 (Cobalamina)

Ajută corpul să formeze noi proteine ​​care acționează ca blocuri ale corpului. Aceste proteine, la rândul lor, ajută copilul să crească.

Vitală pentru sănătatea bună a neuronilor (celulele nervoase). Celulele nervoase sănătoase ajută în final la dezvoltarea cognitivă adecvată.

Vitamina B12 joacă un rol esențial în formarea ADN și ARN, care sunt materialele genetice ale celulelor.

6 lucruri care se întâmplă cu bebelușul cu 24 de ore înainte de naștere

4. Vitamina B2 (Riboflavina)

Riboflavina joacă un rol crucial în asigurarea absorbției fierului de către organism. Un aport sănătos de vitamina B2 ajută copilul să mențină nivelurile optime de hemoglobină.

Vitamina B2 funcționează ca un antioxidant care fie minimizează, fie previne afectarea celulelor, asigurând astfel sănătatea lor.

Este vitală pentru producerea sănătoasă de celule roșii din sânge, ceea ce la rândul său poate contribui la reducerea șanselor de anemie la copii.

5. Vitamina B3 (Niacină)

Vitamina B3 este esențială pentru menținerea sănătății sistemului nervos.

Niacina ajută la producerea de glande diferite, cum ar fi glandele suprarenale și alți hormoni legați de stres în organism.

Vitamina B3 ajută organismul să reducă inflamația, care poate avea un beneficiu semnificativ în timpul infecțiilor și bolilor.

6. Vitamina B5 (acid pantotenic)

Acidul pantotenic este vital pentru sănătatea celulelor roșii și a diferitelor glande ale corpului.

Păstrează sistemul digestiv sănătos și ajută organismul să utilizeze vitamine, în special riboflavină.

Vitamina B5 este cunoscută pentru a ajuta organismul să vindece rănile mai repede și mai bine, în special după intervenția chirurgicală.

7. Vitamina B6 (piridoxină)

Ajută organismul să facă neurotransmițători, care transmit semnale de la un neuron la altul. În cele din urmă, ajută copilul să dezvolte propriile reflexe .

Piridoxina este esențială pentru dezvoltarea creierului și a măduvei spinării.

Vitamina B6 joacă un rol în formarea hormonului de melatonină, care reglează somnul și ciclul de trezire a corpului.

8. Vitamina B9 (acid folic)

Susține formarea ADN și ARN. Ajută celulele să se înmulțească mai repede.

Ajută la dezvoltarea și funcționarea creierului, deoarece copiii încă învață să gândească și să proceseze informații.

Vitală pentru formarea globulelor roșii și absorbția fierului de către corp.

Lactația fără sarcină. Care sunt cauzele, simptomele și cum remediezi problema

9. Vitamina C (acid ascorbic)

Joacă un rol în formarea colagenului, a proteinei utilizate pentru a forma pielea, părul și vasele de sânge.

Important pentru vindecarea rănilor și repararea generală a celulelor corpului.

S-a demonstrat că vitamina C stimulează producerea de leucocite care sunt celule albe din sânge esențiale pentru a proteja organismul împotriva agenților patogeni.

10. Vitamina D

Vitamina D este produsă de ficat din vitamina D2 sau vitamina D3. Vitamina D3 este produsă natural de piele atunci când este expusă la lumina soarelui.

Vitamina D2 este fabricată din drojdie și este disponibilă, de obicei, în picături de vitamina D pentru copiii alăptați.

Vitamina joacă un rol în mineralizarea oaselor, făcând oasele să devină mai greu prin absorbția de calciu și magneziu. Vitamina D este vitală pentru ca copilul să dezvolte oase mai puternice.

Ajută la menținerea funcțiilor celulelor sistemului imunitar, care la rândul lor protejează împotriva agenților patogeni.

Aportul adecvat de vitamina D a demonstrat că ajută organismul să gestioneze mai bine bolile autoimune cum ar fi eczema și boala Crohn.

Acestea sunt boli care sunt observate pe scară largă chiar și la sugari.

Vitamina D este adăugată ca o fortificare a mai multor alimente cum ar fi sucul, cerealele, pâinea și laptele.

Vitamina D este de asemenea disponibilă sub formă de suplimente fără prescripție medicală.

Organismul poate produce în mod natural vitamina D la expunerea la lumina directă a soarelui.

Cu toate acestea, cantitatea de vitamina D din laptele matern nu este niciodată suficientă pentru a satisface ADR-ul copilului, cu excepția cazului în care copilul este expus la soare.

Prin urmare, experții recomandă suplimentarea cu vitamina D de 400 UI / zi (10 μg / zi) pentru copilul alăptat, începând de la câteva zile după naștere până la vârsta de 12 luni.

11. Vitamina E

Vitamina E este importantă pentru menținerea sănătoasă a mușchilor și, de asemenea, asigurați-vă că au o gamă optimă de mișcare.

Îmbunătățește imunitatea mediată de celulă și ajută organismul să lupte mai bine cu infecțiile.

Organismul are nevoie de vitamina E pentru a produce celule roșii sanguine sănătoase.

12. Vitamina H, cunoscută și sub numele de vitamina B7 (biotină)

Este esențială să metabolizeze carbohidrații, aminoacizii și grăsimile din organism. Aceste elemente nutritive ajută organismul să crească și să funcționeze în mod normal.

Sugarii au nevoie de vitamina H pentru o piele sănătoasă. De asemenea, aportul adecvat de vitamina H poate ajuta la vindecarea unor afecțiuni infantile, cum ar fi dermatita seboreică.

Biotina este vitală pentru sănătatea generală a pielii, a părului și a unghiilor.

13. Vitamina K

„K” în numele vitaminei provine de la numele său german „Koagulationsvitamin”, ceea ce înseamnă vitamina coagulării.

Joacă un rol în asigurarea sănătății și densității ideale a oaselor.

Bună pentru sănătatea vaselor de sânge și a sistemului circulator în general.

O dietă sănătoasă și echilibrată vă asigură că beneficiați zilnic de vitamine.

4 beneficii ale vitaminei B pentru copii. Care sunt vitaminele din complexul B

Multivitaminele în timpul alăptării

Consultați medicul înainte de a le lua. De obicei, suplimentele nu sunt necesare dacă urmați o dietă echilibrată și sănătoasă.

Dar dacă nu sunteți sigură de dietă, consultați-vă cu medicul pentru recomandări.

Vitamine prenatale în timpul alăptării

Vitaminele prenatale sunt necesare organismului în timpul sarcinii.

În timp ce cerințele corpului se schimbă în perioada postnatală/postpartum, experții sugerează că puteți continua consumul de vitamine prenatale până la șase săptămâni după naștere.

Puteți consulta medicul cu privire la suplimentarea ulterioară după această perioadă.

Vitaminele pentru păr, piele și unghii în timpul alăptării

Evitați suplimentele de multivitamine pentru păr, piele și unghii în timp ce alăptați.

Majoritatea acestor suplimente conțin biotină și alți compuși care pot trece în laptele matern și pot dăuna copilului.

Vitaminele sunt un set vital de nutrienți care asigură o creștere a copilului.

Deoarece copilul depinde de laptele matern pentru alimentație, dieta mamei trebuie să fie bogată în vitamine și minerale naturale.

De asemenea, organismul are nevoie de nutriție pentru a se recupera după sarcină.

O dietă echilibrată cu suplimentele potrivite recomandate de medic este cel mai bun mod de a te asigura că tu și bebelușul tău sunteți sănătoși.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto