Vergeturile în sarcină. Cum previi formarea lor

Vergeturile în sarcină

Vergeturile în sarcină sunt o problemă care apare la majoritatea mămicilor. Între 75 și 90 % dintre femeile care au născut se confruntă cu ele. Totuși, printr-un stil de viață sănătos și câteva metode simple, naturale poți preveni formarea vergeturilor.

În primul rând, felicitări, viitoare mămică! Sarcina este o perioadă frumoasă, dar și plină de provocări. Te gândești la bebelușul ce urmează să vină, dar și la sănătatea ta. Pentru multe femei, frumusețea este ultimul lucru la care se mai gândesc. Totuși, un stil de viață sănătos, te va ajuta și să naști un bebeluș sănătos și să-ți menții frumusețea. Află mai multe despre vergeturile în sarcină și cum poți preveni formarea lor.

Vergeturile în sarcină. Hidratează-ți pielea pentru a preveni formarea lor

Pentru a preveni formarea vergeturilor, hidratează-ți pielea în zona abdominală ca și în alte locuri unde ar putea apărea (picioare, fese etc.).

Pentru că ești însărcinată, vrei să eviți cât mai mult produsele cosmetice care conțin chimicale. De aceea, alege pentru hidratarea pielii uleiul bio de cocos, untul de cacao, unul shea sau uleiul din germeni de grâu. Acestea au proprietăți antiinflamatoare și antioxidante. Susțin regenerarea țesuturilor și formarea de celule sănătoase.

Este recomandat să-ți hidratezi pielea dimineața, după duș, și seara înainte de culcare. Dacă te mănâncă pielea, dă-ți cu unt sau ulei mai des.

O altă variantă este să aplici gel de aloe vera în zonele unde ar putea să apară vergeturi.

Remedii naturale pentru vergeturi. Așa scapi rapid de semnele inestetice de pe corp!

Vergeturile în sarcină. Nu mai apar dacă nu te îngrași prea mult

Un alt mod de a preveni formarea vergeturilor este să-ți menții o greutate sănătoasă. Bineînțeles, nu trebuie să te înfometezi sau să ții cură de slăbire. Totuși, în ciuda părerii populare, nu trebuie să mănânci ”cât pentru doi”. Bebelușul nu are nevoie de tot atâtea calorii cât un adult.

Cel mai sănătos este să te îngrați în sarcină între 11 și 14 kilograme.

Trebuie să eviți îngrășarea rapidă, pentru că este nesănătoasă și pentru tine, și pentru copil.

Nutrienții ar trebui să vină din mâncare sănătoasă, să predomine fructele, legumele și proteinele de calitate. Nu ar trebui să consumi mâncăruri prea grase, prăjeli, dulciuri sau fast-food. Așa îți vei menține și sănătatea, și greutatea normală în sarcină. În plus, vei putea preveni vergeturile.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com

Loading...