Kilogramele în plus acumulate în timpul sarcinii echivalează, inevitabil, cu apariția semnelor pe burtă, sâni, coapse și chiar brațe. Statisticile spun că jumătate dintre femeile însărcinate vor avea astfel de semne care, de regulă, se estompează după un an de la naștere. Chiar și așa, ce putem face pentru a le evita?

– Un prim pas ar fi să urmezi o dietă bogată în fructe proaspete și legume, cereale, semințe și nuci. Aceste categorii de alimente conțin nutrienți importanți pentru starea de sănătate a pielii. În general, un plan alimentar echilibrat te va ajuta să menții numărul kilogramelor în limita admisă.

– Hidratarea este esențială atât în cazul celulitei, cât și al vergeturilor!

– Exercițiile fizice sunt importante în sarcină. Cele aerobice, care presupun mișcări mai lejere, sunt recomandate, însă doar cu acordul medicului. Mersul și înotul sunt considerate variante sigure pe care să le practici la începutul sarcinii.

– Masajul zonelor cu probleme este, de asemenea, util. Nu sunt atât de importante cremele în sine, ci faptul că stimulezi circulația sangvină. Bineînțeles, masajul trebuie să fie extrem de blând, de regulă după baie.

– Alternative naturale pentru crema de corp sunt uleiul de măsline, de migdale dulci, avocado sau macadamia.

Sursa foto: 123rf.com