Varza – 20 de beneficii și utilizări ale acestei legume

Varza - 20 de beneficii și utilizări ale acestei legume

Varza are multe beneficii pentru sănătate și poate fi folosită în multe moduri. Important este să fie inclusă în dieta ta. Ce ar trebui să știi despre ea.

Varza este folosită frecvent ca tratament pentru constipație, ulcer gastric, dureri de cap, obezitate, afecțiuni ale pielii, eczeme, icter, scorbut, reumatism, artrită, gută, tulburări oculare, boli cardiace și boala Alzheimer.

Varza – ce trebuie să știi despre ea

Varza este o legumă bianuală verde, roșie sau albă. Se cultivă anual.

Această legumă cruciferă aparține familiei Brassica și are formă rotundă sau ovală.

Se compune din frunze interioare moi, verzi sau albicioase acoperite cu frunze exterioare mai grele și verde închis.

Acesta este utilizată pe scară largă în întreaga lume și poate fi pregătită în mai multe moduri, de la mâncăruri la salate.

Varza aparține grupului de recolte, ceea ce înseamnă că este strâns legată de broccoli, conopidă și varză de Bruxelles.

Ce beneficii îți oferă nuca de cocos în sarcină

Nutriție

Varza este o sursă foarte bună de mangan, fibre dietetice, calciu, magneziu și potasiu.

De asemenea, este bogată în vitamine variate, inclusiv vitamina C, B6, A, K și E.

Cu o cantitate de 100 de grame de varză, care conține aproximativ 25 de calorii, ia cu mândrie titlul de aditiv sănătos al alimentației.

Varza este bogată în antioxidanți, inclusiv flavonoide, zeaxantină, luteină, colină și beta-caroten.

Varza și beneficiile sale

Agent antioxidant

Varza acționează ca și un detoxifiant bun, ceea ce înseamnă că purifică sângele și elimină toxinele, în principal radicalii liberi și acidul uric.

Acestea două sunt principalele cauze ale reumatismului, gutei, artritei, calculii renale, bolilor de piele și eczemelor.

Acest efect detoxifiant al varzelor se datorează conținutului ridicat de vitamină C și sulfului din acesta.

Agent antiinflamator

Varza este cunoscută pentru o acumulare de complexe de legare a cadmiului în frunzele sale și una dintre principalele componente ale acesteia este glutamina.

Glutamina este un agent puternic antiinflamator, iar consumarea acesteia poate reduce efectele multor tipuri de inflamații, iritații, alergii, dureri articulare, febră și diverse tulburări ale pielii.

Împiedică cancerul

Unul dintre cele mai renumite beneficii de sănătate ale varzei este calitatea sa antioxidantă puternică.

Aceasta înseamnă că varza și alte legume similare elimină radicalii liberi din organism, care pot fi în detrimentul sănătății și contribuie în mod semnificativ la cancer și boli de inimă.

Acesta conține un alt și glucozinolat care poate fi transformat în compuși izotiocianat care ajută la prevenirea diferitelor tipuri de cancer.

Varza roșie are un număr de compuși anticancer, cum ar fi lupeol, sinigrină și sulforafan (izotiocianat derivat din glucozinolat).

Despre ei se știe că stimulează activitatea enzimatică și inhibă creșterea tumorilor care duc la cancer.

Un studiu, efectuat în principal pe femeile din China, a arătat o reducere semnificativă a cancerului de sân când legumele crucifere precum varza au fost adăugate regulat în dieta lor.

Iată care sunt cele mai bune alimente bogate în fosfor

Sprijină tractul digestiv

Varza este foarte bogată în fibre și glucozinolat, care este principalul beneficiu al sănătății pentru hrănire.

Acest lucru ajută organismul să rețină apă și menține mărimea mâncării în timp ce se mișcă prin intestine.

Astfel, este un remediu bun pentru constipație și alte probleme legate de digestie.

Deficiența de degradare poate fi cu adevărat fatală, dar este una care este frecvent trecută cu vederea în menținerea sănătății personale.

Lipsa de hrănire adecvată poate duce la constipație, care este cauza principală a multor alte afecțiuni și pericole pentru sănătate.

Printre acestea se numără ulcerul gastric, durerile de cap, cancerele gastrointestinale, indigestia și pierderea apetitului ulterior.

Pericolele legate de deficitul de substanțe brute se extind chiar la bolile de piele, eczeme, îmbătrânirea prematură și sute de afecțiuni ușoare până la grave.

Reglează sănătatea inimii și colesterolul

Prin legarea acizilor biliari, ajută la scăderea nivelului total de colesterol LDL.

Varza este bogată în polifenoli, care reduce riscul bolilor cardiovasculare prin reducerea tensiunii arteriale și prevenirea acumulării plachetelor.

Protejează împotriva radiațiilor

Varza are un compus rar numit 3,3′-diindolilmetan (DIM), care s-a dovedit a preveni riscurile asociate cu radioterapia.

DIM este favorizat pentru utilizare în timpul tratamentului cancerului, pentru a proteja țesuturile sănătoase.

Îmbunătățește imunitatea

Datorită conținutului ridicat de vitamină C din varză, ajută la stimularea sistemului imunitar și la lupta împotriva radicalilor liberi.

Îngrijirea pielii și vitamina C

Așa cum am menționat deja, varza este bogată în antioxidanți, inclusiv vitamina C, antociani și sulf, deoarece este o legumă cruciferă.

Antioxidanții joacă un rol major în sănătatea pielii și tonifierea generală și îmbunătățirea organismului ca răspuns la procesul de îmbătrânire.

Radicalii liberi pot fi o cauza fundamentala a ridurilor, decolorarea pielii, pete și multe alte boli.

Prin urmare, antioxidanții pe care îi obțineți prin consumul de varză pot provoca o întoarcere în procesele de îmbătrânire. Ajută la prevenirea apariției acneei.

Câte E-uri sunt în pachețelul pentru școală pe care îl pregătim pentru cel mic sau în gustarea pe care o luăm pe fugă?

Pierdere în greutate

Varza este frecvent recomandată persoanelor care doresc să piardă în greutate într-un mod sănătos.

Din moment ce varza este ambalată cu multe vitamine benefice, minerale și alți nutrienți, este o opțiune dietetică sănătoasă.

Oferă senzația de sațietate, deoarece are un nivel ridicat de fibre.

Are puține calorii, doar 33 de calorii într-o ceașcă de varză gătită.

Previne cataracta

Varza este o sursă bogată de betacaroten, are capacitatea de a preveni degenerarea maculară și de a promova buna stare a ochilor.

De asemenea, varza întârzie formarea cataractei.

Îngrijirea părului

Varza fiind bogată în sulf și siliciu ajută la prevenirea uscării părului.

De asemenea, are un continut ridicat de vitamina A care acționează ca un antioxidant și promoveaza sănătatea părului și creșterea părului.

Previne cancerul de prostată

Betacarotenul a fost legat pozitiv de reducerea șanselor de cancer de prostată, ceea ce reprezintă un bonus suplimentar față de alte efecte anti-carcinogene ale varzei!

Îmbunătățește sănătatea creierului

Să nu uităm că varza este o hrană pentru creier foarte puternică!

Prezența vitaminei K și antocianine în varză poate da un impuls puternic funcției mentale și concentrării.

Vitamina K este esențială pentru producerea sphingolipidelor, învelișul mielinului în jurul nervilor.

Această împachetare este ceea ce protejează nervii împotriva deteriorării și a degradării.

Prin urmare, consumul de vitamina K vă poate îmbunătăți apărarea împotriva degenerării neurale, a bolii Parkinson și a bolii Alzheimer și a demenței.

Indicațiile precoce indică o sursă mai puternică de antioxidanți decât vitamina C, iar varza roșie are și mai multe tipuri de antociani decât varza normală.

De asemenea, se pare că absorbția nutrienților nu este limitată de nimic și că oamenii pot mânca cât mai mult varză doresc.

Ei continuă să acumuleze antioxidanți, care ajută la lupta împotriva bolilor, reduc șansele de cancer, îmbunătățesc sistemul nervos și măresc funcția creierului .

Varza, bogată în iod, ajută la buna funcționare a creierului și a sistemului nervos, împreună cu menținerea glandelor sistemului endocrin în stare bună.

Mierea cu ghimbir – 6 beneficii surprinzătoare pentru organism

Îmbunătățește oasele

Varza, precum și toate legumele crucifere, sunt mari surse de minerale, cum ar fi calciu, magneziu și potasiu.

Aceste trei minerale esențiale sunt integrate în protecția oaselor de la degradare și debutul unor boli cum ar fi osteoporoza și slăbirea osoasă generală.

Reglează presiunea sanguină

Prezența de potasiu din varză protejează de tensiunea arterială crescută, pentru a nu crește riscul de infarct miocardic și accident vascular cerebral.

Potasiul este un vasodilatator, ceea ce înseamnă că acesta deschide vasele de sânge și facilitează fluxul de sânge, astfel încât acesta nu este forțat într-o manieră de stres-inducție prin artere și vene strânse.

În general, varza este un scut mare împotriva multor tipuri de condiții periculoase!

Reduce durerile musculare

Când anumite bacterii fermentează zaharurile din varză în timpul preparării de varză, acidul lactic este eliberat.

Nu este cel mai simplu compus pe care îl găsești într-o dietă, dar s-a demonstrat că reduce durerea și durerile musculare.

Deci, într-un mod redus, varza poate ajuta în general la ameliorarea durerii și la durerea musculară, în funcție de modul în care este pregătită.

Grăbește vindecarea

Varza este bogată în sulf, care este un nutrient foarte util în lupta împotriva infecțiilor.

Un deficit de sulf poate duce la infecții microbiene și la o viteză foarte mare de vindecare. Reduce frecvența și severitatea ulcerelor.

Varza și alte beneficii

Varza poate fi utilizată și pentru tratamentul venelor varicoase, ulcerului piciorului și ulcerului peptic și duodenal.

Nu vă fie teamă să adăugați varză la dieta zilnică, fie că este în supă sau salată, iar această mică schimbare vă va ajuta să trăiți o viață mai sănătoasă și mai lungă.

Varza și utilizările sale

Varza poate fi utilizată în diverse scopuri culinare și poate fi încorporată în dieta zilnică în următoarele moduri:

Salate: Varza poate fi tocata în salate cu sare și alte condimente.

Supe: Se poate fi fiartă într-o supă.

Varza se mai poate servi crudă sau aburită într-o tocană cu apă și sare.

Varza este o astfel de legumă care poate fi adăugată la orice fel de mâncare.

În același timp vă puteți bucura de beneficiile uimitoare pentru sănătate.

Taurina, beneficii și efecte adverse pentru organism

Varza și efectele sale secundare

Varza poate avea câteva efecte secundare asupra corpului dumneavoastră, inclusiv următoarele:

– Balonare

– Afecțiuni cauzate de alimente

– Guşă

– Administrarea de iod

– Meteorism

– Diaree

– Scăderea nivelului zahărului din sânge

– Colică.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto