7 trucuri să-ți păstrezi calmul în fața copiilor. Funcționează de fiecare dată

Trucuri să-ți păstrezi calmul în fața copiilor. Ce să faci pentru a fi mai fericită

Ți-ai dori să-ți păstrezi calmul în fața copiilor sau să nu te mai enervezi pe pe soțul tău, dar simți că nu poți? Psihologul nostru te învață câteva trucuri să-ți păstrezi calmul în fața copiilor. De fapt, te vor ajuta în orice situație.

Trucuri să-ți păstrezi calmul în fața copiilor. Tehnici de relaxare

Prevenția este bună, dar nu funcționează întotdeauna. Dacă te-ai enervat, încearcă următoarele tehnici pentru a te calma.

– Respiră adânc. Dacă te simți foarte stresată, ai tendința să respiri mai rapid și mai superficial. Dacă, din contră, respiri rar și adânc, vei imprima corpului tău o stare de relaxare. Încearcă să respiri abdominal pentru a aduce mai mult aer în plămâni. Ține o mână pe burtă și vezi dacă se ridică atunci când inspiri. Numără până la patru când tragi aerul în piept și menține până termini de numărat. Expiră încet numărând tot până la patru. Ia o pauză numerând din nou până la patru până să inspiri din nou. Respiră normal de două ori, după care repetă.

– Dacă te simți copleșită, ia o pauză și închide ochii timp de 30 de secunde (bineînțeles, dacă nu există o urgență).

– Bea apă. Așa reduci din anxietate.

– Ascultă o muzică plăcută.

– Încearcă să petreci mai mult timp în natură, în aer liber. Dar chiar și o plimbare de 10 minute te ajută să te simți mai bine.

Citește și: Cum eviți conflictele în cuplu

Trucuri să-ți păstrezi calmul în fața copiilor. Ce să faci pentru a fi mai fericită

Psihoterapeut Cristina Radulescu Ion'Înțelege că fericirea este în interiorul tău. Fă-ți obiceiul să accesezi zilnic această resursă. Prioritizează sarcinile. Alege ce este mai important și urgent și lasă pe mai târziu sau taie cu totul de pe listă acțiunile inutile. Cere ajutorul celorlalți membri ai familiei. Bucură-te de viață și notează-ți lucrurile pentru care ești recunoscătoare. Gândește pozitiv. Joacă-te. În psihoterapie, jocul este numit regresie în favoarea eului. Este o cale simplă și ușoară de a accesa o stare de bine. Comunică eficient și concentrează-te pe soluții, nu neapărat pe cauze sau pe găsirea vinovaților. Nu uita: o mamă fericită doarme suficient și își verifică periodic starea de sănătate. Rezistă ispitei de a se compara permanent cu alte femei. Menține o relație apropiată cu soțul ei, atât din punct de vedere psihic, dar și fizic.'

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com