Topul alimentelor care îți cresc libidoul

Topul alimentelor care îți cresc libidoul

Dacă vrei să îți îmbunătățești viața sexuală, e bine să știi că sunt alimente naturale care cresc libidoul. De la fructe tradiționale la cele de mare, ceai sau condimente, atuurile fiecăruia merită descoperite.

Rutina poate interveni oricând în activitățile zilnice, în privința alimentației sau în relația de cuplu. Pornind de la clasamentul realizat site-ul britanic Express.co.uk, trecem în vedere cele mai importante alimente cu efect asupra vieții sexuale, adăugând părerea specialistului Cori Grămescu, coach de lifestyle și tehnician în nutriție.

Avocado Denumirea fructului de avocado, originar din America de Sud, derivă din dialectul Nahuatl din vechea limbă Aztecă și însemna testicul, ca urmarea a formei sale, notează site-ul englez. Deși poate părea curios, avocado are beneficii pentru libido. Este bogat în grăsimi nesaturate fiind foarte bun pentru sănătatea inimii, iar o inimă puternică ajută sângele să circule în locurile potrivite. Bărbații care au probleme cu inima sunt de două ori mai predispuși să sufere de disfunții erectile, așa că folosirea frecventă a fructului de avocado în salate este recomandată.

Migdalele Aceste fructe oleaginoase care devin tot mai populare în rândurile consumatorilor se spune că acționează ca stimulent sexual benefic și pentru fertilitate. Sunt bogate în nutrienți și în mai multe minerale, care sunt importante pentru sănătate și reproducere, incluzând zinc, seleniu și vitamina E. Zincul ar ajuta și la sporirea dorinței sexuale.

Căpșunele Micile fructe roșii cu gust dulce sunt excelente surse de vitamina B, despre care mai multe studiile au indicat că influențează benefic potența bărbaților. Iar dacă adaugi ciocolată peste căpșune obții un desert delicios care sporește libidoul. Așadar, perfect în cuplu.

Smochinele Exoticele smochine conțin calciu, fier, potasiu și o cantitate însemnată din 'stimulantul' zinc. Smochinele au, de asemenea, fibre care le transformă în gustări sațioase și influențează benefic și sănătatea inimii.

Stridiile Sunt afrodisiacul clasic! Mai multe cercetări realizate de Societatea Americană de Chimie au dus la concluzia că stridiile conțin compuși care cresc nivelul de testosteron și estrogen. Aceste fructe mici au beneficii foarte mari pentru ambele sexe. Și precum migdalele și smochinele reprezintă o altă sursă bună de zinc, care influențează circulația sângelui.

Ouăle Poșate (fierte în apă) sau preparate omletă, ouăle au proteine și sunt o sursă foarte bună de aminoacizi, care combat unele tipuri de afecțiuni cardiace, dar și disfuncția erectilă.

Pepenele roșuCompusul organic denumit citrulină este un aminoacid care se găsește în pepenele roșu și poate avea efect similar cu al pastilelor Viagra, deoarece stimulează oxidul nitric, care relaxează vasele de sânge. Este același efect ca și în cazul tratamentului disfucției erectile, notează site-ul britanic Express.co.uk.

Murele Când eram copii, culesul murelor putea fi o activitate foarte plăcută, iar la maturitate aceleași fructe delicioase pot ține la distanță plictiseala din dormitor. Murele sunt bogate în fito-nutrienți care îmbunătățesc atât libidoul, cât și rezistența sexuală.

Ceaiul de ginseng – Consumul ridicat de cafea poate duce la stimularea prea mare a glandelor suprarenale, care în mod normal inundă organismul cu hormoni produși în momente de stres. Acești hormoni au un impact negativ asupra libidoului și asupra performanțelor sexuale. Ca o alternativă la cafea, încercați ceai de ginseng. Acesta conține compuși care cresc satisfacția sexuală și pot preveni problemele disfuncției erectile.

Scorțișoara, un alt afrodisiac natural

Atât alimentele, cât și condimentele pot influența viața sexuală. Cel mai mult se remarcă scorțișoara, un condiment afrodisiac cunoscut încă din antichitate, cu un miros plăcut și un gust deosebit. Scorțișoara are o puternică influență asupra hormonilor estrogeni și implicit asupra organelor sexuale.

Cum dobândești sursa de fericire și împlinire

Cori Gramescu

Cori Grămescu

'Alimentația sănătoasă și echilibrată și un stil de viață în care își găsește loc activitatea sportivă practicată regulat sunt cele două elemente care influențează pozitiv viața sexuală. Este extrem de important să evităm variațiile semnificative de greutate, pentru că orice slăbire sau îngrășare bruște atrag și dezechilibre ale sistemului hormonal. Așa că, atâta vreme cât ne concentrăm să ne hrănim organismul cu alimente sănătoase, facem constant mișcare și ne împărțim viața sexuală cu un partener de care suntem atasați emoțional și atrași fizic, viața noastră sexuală are toate șansele să fie o sursă de fericire și împlinire.' (Cori Grămescu, coach de lifestyle și tehnician în nutriție, www.cori.ro)

Credit foto: Flickr.com