Ziua întâi

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun (ora 8:00): un bol de salată de fructe (la alegere), un iaurt (125 ml), un pahar (250 ml) de lapte degresat/ soia
Gustare (ora 11:00): 10 migdale nesărate
Prânz (ora 13:00): un bol cu supă de legume, o felie de pâine neagră
Gustare (ora 16:00): o chiflă cu ovăz, o roşie, o felie de brânză telemea de vaci
Cina (ora 19:00): 150 g piept de pui/peşte cu legume la grătar
Desert (ora 20:00): un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a doua

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: un ou fiert, o roşie, două felii de pâine neagră, un pahar de lapte degresat/soia
Gustare: un măr
Prânz: 250 g salată asortată
Gustare: o chiflă cu ovăz, o felie de brânză telemea de vaci
Cina: legume fierte (cartofi, roşii şi spanac)
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a treia

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: două fructe, un pahar de lapte degresat/soia
Gustare: salată de fructe cu suc de lămâie
Prânz: 250 salată de legume asortată, o felie de pâine neagră
Gustare: un pumn de seminţe de floarea soarelui neprăjite
Cina: somon cu suc de lămâie şi legume la cuptor
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a patra

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: shake de banane – 300 ml lapte degresat/soia, un iaurt (125 ml), două banane mici şi câteva stafide
Gustare: un fruct proaspăt sau 50 g fructe uscate
Prânz: 250 g salată asortată, un cartof fiert, o felie de brânză telemea de vaci
Gustare: doi morcovi
Cina: 150 g pui/peşte la grătar cu salata asortată
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a cincea

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: un ou fiert, o roşie, două felii de pâine neagră
Gustare: 10 migdale nesărate
Prânz: 150 g somon la grătar cu salată de castraveţi
Gustare: un măr
Cina: o porţie de paste cu brânză
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a șasea

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: 100 g salată de fructe, un iaurt (125 ml), un pahar (250 ml) de lapte degresat/soia
Gustare: 10 migdale nesărate
Prânz: 250 g salată asortată de legume
Gustare: o chiflă de ovăz cu brânză de vaci degresată
Cina: omletă din două ouă cu brânză telemea rasă, o felie de pâine
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Ziua a șaptea

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse
Mic-dejun: un bol de lapte degresat/soia cu cereale integrale
Gustare: doi morcovi
Prânz: pizza vegetariană mică la care se poate adăuga mozzarella
Gustare: un fruct
Cina: 150 g pui/peşte la grătar cu salata asortată
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere)

Credit foto: Shutterstock