Topeşte grăsimea cu lămâi!

Topeşte grăsimea cu lămâi!

Încearcă să incluzi lămâile în alimentaţie. Conţin o cantitate însemnată de Vitamina C, potasiu, magneziu, cupru, fosfor şi calciu şi te ajută să ai o talie de invidiat. Nu uita, însă! Dieta cu lămâi este contraindicată persoanelor care suferă de ulcer sau hiperaciditate.

ZIUA 1
ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun (ora 8:00): un bol de salată de fructe (la alegere), un iaurt (125 ml), un pahar (250 ml) de lapte degresat/ soia.
Gustare (ora 11:00): 10 alune sau migdale nesărate.
Prânz (ora 13:00): un bol cu supă de legume, o felie de pâine neagră.
Gustare (ora 16:00): o chiflă cu ovăz, o roşie, o felie de brânză telemea de vaci.
Cina (ora 19:00): 150 g piept de pui/peşte cu legume la grătar.
Desert (ora 20:00): un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 2 – a
ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: un ou fiert, o roşie, două felii de pâine neagră, un pahar de lapte degresat/soia.
Gustare: două caise/piersici.

Prânz: 250 g salată asortată.
Gustare: o chiflă cu ovăz, o felie de brânză telemea de vaci.
Cina: legume fierte (cartofi, roşii şi spanac) .
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 3 – a
ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: un bol de căpşuni, două nectarine, un pahar de lapte degresat/soia.
Gustare: salată de fructe cu suc de lămâie.
Prânz: 250 salată de legume asortată, o felie de pâine neagră.

Gustare: un pumn de seminţe de floarea soarelui neprăjite.

Cina: somon cu suc de lămâie şi legume la cuptor.
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 4 – a

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: shake de banane (300 ml lapte degresat/soia, un iaurt (125 ml), două banane mici şi câteva stafide).
Gustare: un fruct proaspăt sau 50 g fructe uscate.
Prânz: 250 g salată asortată, un cartof fiert, o felie de brânză telemea de vaci.
Gustare: 2-3 morcovi.
Cina: 150 g pui/peşte la grătar cu salata asortată.
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 5 – a

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: un ou fiert, o roşie, două felii de pâine neagră.

Gustare: 10 alune sau migdale nesărate.
Prânz: 150 g somon la grătar cu lămâie și salată verde.
Gustare: un măr.
Cina: o porţie de paste cu ton.
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 6 – a
ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: 100 g de fructe, un iaurt (125 ml), un pahar (250 ml) de lapte degresat/soia
Gustare: 10 alune sau migdale nesărate.
Prânz: 250 g salată asortată de legume.

Gustare: o chiflă cu tărâțe cu brânză de vaci degresată.
Cina: omletă din două albușuri cu ciuperci şi brânză telemea rasă.

Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

ZIUA a 7 – a

ora 7:00: 250 ml apă fierbinte în care se adaugă sucul a două lămâi stoarse.

Mic-dejun: un bol de lapte degresat/soia cu cereale integrale.

Gustare: 2-3 morcovi.
Prânz: pizza vegetariană mică la care se poate adăuga mozzarella.
Gustare: un fruct.
Cina: 150 g pui/peşte la grătar cu salata asortată.
Desert: un pahar de limonadă (se poate îndulci cu o linguriţă de miere).

Credit foto: Flickr.com