Top 6 beneficii ale fibrelor de Psyllium, tărâțele sănătoase și pentru colon

Top 6 beneficii ale fibrelor de Psyllium, tărâțele sănătoase și pentru colon

Aceste 6 beneficii ale fibrelor de Psyllium vă vor convinge să le introduceți în meniul zilnic. Sunt niște tărâțe sănătoase pentru organism. Elimină și toxinele.

Atunci când cojile de psyllium sunt consumate, ele penetrează ajung adânc în colon și devin gelatinoase.

Pe măsură ce acest proces se formează, psyllium începe să se atașeze de semințe sau alte materii putrede ce ar trebui expulzate din corp.

Există o expansiune naturală a acestor tărâțe care ajută la eliminarea deșeurilor din organism.

Cercetările sugerează că o dietă bogată în fibre de psyllium scade riscul de cancer de colon.

Psyllium este o fibră solubilă utilizată în principal ca un laxativ ușor în anumite alimente.

Psyllium este natural și provine dintr-o plantă plină de fructe numită Plantago ovata, care crește pe plan mondial.

Cu toate acestea, Psyllium se găsește cel mai frecvent în India. Fiecare plantă generează cât mai mult de 15.000 de semințe acoperite cu gel, de unde derivă și cojile de psyllium.

Cum scapi de excesul de burtă într-o singură zi

Top 6 beneficii ale fibrelor de Psyllium

1. Constipație

Studiile au arătat că psyllium ameliorează constipația. Atunci când este combinat cu apă, psylliumul se umflă, ceea ce ajută intestinele să se contracte și ajută la o mișcare sănătoasă a intestinului.

Psyllium este folosit pe scară largă ca un laxativ în Asia, Europa, precum și în America de Nord.

2. Diabet

Studiile de cercetare sugerează că o dietă bogată în fibre va ajuta la scăderea insulinei hormonale, precum și la nivelul glicemiei și, dacă nu este suficient, îmbunătățirea nivelului de colesterol.

Această tărâță este adesea folosită pentru a ajuta la reglarea nivelului glucozei din sânge la persoanele care suferă de diabet.

3. Diaree

Psyllium poate ușura diareea ușoară până la moderată. Fibra va absorbi o mulțime de apă în tractul intestinal, întărirea intestinului și încetinirea trecerii intestinului.

Află de ce este bine să consumi ciuperci la micul dejun

4. Risc mai mic de boli de inimă

Studiile arată că o dietă bogată în fibre care se dizolvă în apă este legată de nivelurile scăzute ale trigliceridelor, reducând riscul de atac de cord.

5. Scutirea IBS

Sindromul intestinului iritabil (IBS) este o tulburare intestinală care provoacă dureri abdominale sau disconfort, crampe sau balonare și diaree sau constipație.

Sindromul de intestin iritabil este o afecțiune pe termen lung, dar ușor de gestionat.

Numeroase studii au constatat o legătură cu fibrele solubile și ameliorarea IBS.

6. Pierdere în greutate

Studiile clinice sugerează că psyllium te face să te simți sătulă și să-ți reduci pofta de mâncare.

Este un pas mare pentru a tăia impulsul de a gusta alimentele nesănătoase. Frecvența mișcărilor intestinale va reduce balonarea.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.