Top 10 alimente care ajută la creșterea în greutate a copilului tău

Top 10 alimente care ajută la creșterea în greutate a copilului tău

Află ce alimente ajută la creșterea în greutate a copilului tău. Poate că el mănâncă, dar nu chiar ceea ce ar trebui și cum ar trebui. Discută și cu medicul pediatru pentru a vedea ce este de făcut și dacă nu există o problemă medicală.

Dacă copilul tău nu are greutatea conformă vârstei și înălțimii sale, ar trebui să consulți un specialist.

Dacă nu este vorba de o afecțiune, atunci poți încuraja copilul să mănânce bine și sănătos și să facă mișcare. Fii alături de el.

Top 10 alimente care ajută la creșterea în greutate a copilului tău

Când vine vorba de înălțime, diferiți factori joacă un rol major. Genetica este un factor important care poate prezice cât de înalt va crește copilul.

În plus față de genetică, consumul de alimente potrivite este foarte important pentru a ajuta copilul să crească.

Hormonul uman de creștere sau HGH reglează înălțimea copilului. Glanda pituitară a copilului secretă acest hormon.

Încurajarea copilului să mănânce alimente care vor stimula producția de HGH va asigura creșterea copilului în înălțime.

Laptele de capră la copii. Avantajele consumului de lapte de capră

Alimentele de vârf care ajută la creșterea în înălțime la copii sunt

-laptele

– fructele și legumele proaspete

– cerealele

– ovazul

– ouăle

– carnea de pui

– soia

– alimentele pe bază de lapte

– carnea de vită

– peștele.

Top 10 alimente care ajută la creșterea în greutate a copilului tău

1. Laptele

Laptele este bogat în calciu, care ajută la creșterea copilului. Îi menține oasele puternice și le împiedică să se rupă ușor.

Vitamina A prezentă în lapte ajută oasele copilului să absoarbă mai bine calciul.

Laptele este, de asemenea, o sursă foarte bună de proteine, care ajută la creșterea celulelor în corpul copilului.

Lăsați copilul să bea două până la trei pahare de lapte în fiecare zi.

Deserturi pentru femeile însărcinate – delicioase și sănătoase

2. Fructe proaspete și legume

Aportul de fructe și legume proaspete este esențial pentru creșterea și dezvoltarea copilului.

Acestea conțin o cantitate bună de fibre, vitamine, potasiu și folați.

Vitamina A va ajuta la dezvoltarea oaselor și țesuturilor copilului.

Unele surse bune de vitamina A sunt papaya, morcovi, broccoli, spanac, cartofi dulci, mango, pepene verde si caise.

Alimente bogate în vitamina C precum fructele citrice ajută la abordarea problemelor legate de creșterea copilului.

3. Cereale

Cerealele sunt un depozit de energie. Ele sunt, de asemenea, o sursă foarte bună de fibre, vitamine, fier, magneziu și seleniu.

Boabele sunt bogate în calorii, care sunt importante pe parcursul anilor în creștere ai copilului.

Alimente cum ar fi orezul brun, pastele de cereale integrale și grâul întreg pot da copilului impulsul necesar pentru a câștiga în înălțime.

4. Făină de ovăz

Făina de ovăz este o mâncare miraculoasă pentru creșterea înălțimii la copii.

Este o sursă foarte bună de proteine ​​vegetale și ajută la creșterea masei musculare și la reducerea grăsimii.

Încurajați-vă copilul să aibă un mic dejun cu ovaz sănătos în fiecare dimineață.

5. Ouă

Ouăle sunt bogate în proteine ​​și vitamina B12. Încurajați copilul să consume cel puțin 1 până la 3 ouă în fiecare zi, pentru a câștiga în înălțime.

6. Pui

Dacă nu sunteți vegetarieni, permiteți copilului să beneficieze de acest aliment bogat în proteine.

Puiul are unul dintre cele mai ridicate conținuturi de proteine ​​din surse animale. Aportul de pui va ajuta la dezvoltarea musculaturii și a țesutulurilor.

Vitamina D în sarcină poate reduce riscul apariției alergiilor la copii

7. Soia

Soia este cea mai mare sursă de proteine ​​din produsele alimentare pe bază de plante, non-animale, vegetale.

Conține proteine ​​în forma cea mai pură, care este esențială pentru dezvoltarea osului și țesutului la copil.

8. Alimente pe bază de lactate

Un aliment bun care crește înălțimea rapid și natural.

Produsele lactate precum brânza, brânza de vaci și iaurtul sunt surse bogate de vitamine A, B, D și E, precum și proteine ​​și calciu.

Vitamina D și calciu vă vor ajuta copilul să crească.

9. Carne de vită

Carnea de vită este o altă hrană care conține una dintre cele mai mari cantități de proteine.

Copilul poate consuma ocazional carne de vită. Consumul excesiv de carne de vită poate duce la probleme legate de colesterol.

10. Pește

Una dintre cele mai bune alimente în creștere. Somonul și tonul sunt două tipuri de pești care sunt extrem de bogați în vitamina D și proteine.

Aportul de ton poate ajuta la creșterea în înălțime a copilului.

Trebuie să încercați să includeți în mod regulat aceste zece grupuri de hrană în alimentația copilului pentru a crește în înălțime.

Aceste alimente ajută și la dezvoltarea sa sănătoasă.

Încurajați-vă copilul să fie activ și să petreacă timpul în aer liber. De asemenea, subliniați importanța poziției corecte care poate ajuta copiii să câștige înălțime.

Regimul indicat pentru copilul cu giardia. Plan de meniu săptămânal

Cum să vă ajutați copilul să crească în înălțime

Înălțimea copilului depinde de diferiți factori, cum ar fi genele, nivelul activității fizice, calitatea dietei, starea generală medicală și așa mai departe.

Niciun factor nu poate determina înălțimea copilului, dar există modalități naturale de creștere a înălțimii la copii.

După prima zi de naștere a copilului, este posibil să observați că ritmul său de creștere a devenit lent.

Acesta va crește din nou odată ce ajunge la adolescență.

De fapt, veți fi plăcut surprins să observați că copilul obține brusc câțiva centimetri în înălțime în timpul adolescenței.

Un fată își va atinge înălțimea maximă între 8 și 13 ani, în timp ce un băiat va atinge cel mai mare ritm de creștere între vârstele de 10 și 15 ani.

Iată câteva alte modalități naturale privind creșterea înălțimii la copii:

1. Ajutați-l să urmeze o rutină de somn

Copilul are nevoie de cel puțin zece până la doisprezece ore de somn în fiecare noapte pentru a crește corespunzător.

Realizați-vă un obicei prin a vă pune copilul la culcare mai devreme, mai ales dacă știți că are nevoie de mai mult timp să adoarmă.

Urmați o rutină de dormit în fiecare noapte și asigurați-vă că doarme și se trezește în același timp în fiecare zi, chiar dacă este o sărbătoare.

2. Adăugați proteine ​​în dieta copilului

Încurajați-i pe copil să mănânce o dietă bogată în proteine ​​pentru a-și crește înălțimea.

Asigurați-vă că adăugați o mulțime de alimente bogate în proteine ​​în dieta copilului, cum ar fi carnea macră și peștele.

Încurajați-l să gustați pe alimente bogate în proteine ​​cum ar fi nucile și semințele.

Cum introduci proteinele în dieta bebelușului

3. Încurajați-l să joace zilnic, să facă mișcare

Copilul ar trebui să facă mișcare regulată, să se joace în aer liber zilnic.

Este important ca el să fie activ și să participe la joacă și exerciții fizice regulate.

Încurajați-vă copilul să participe la activități fizice precum ciclism, mersul pe jos, alergare, sport în aer liber și așa mai departe.

4. Serviti-i o dietă echilibrată

O dietă echilibrată vă va ajuta copilul să se bucure de o sănătate bună și o dezvoltare corespunzătoare.

Asigurați-vă că includeți toți nutrienții esențiali în planurile de masă ale copilului în proporția potrivită pentru vârsta lui.

De asemenea, încurajați-vă copilul să aibă zilnic fructe și legume proaspete.

5. Ajutați-l să urmeze un stil de viață sănătos

Stilul de viață pe care îl aveți în familie va avea un impact enorm asupra creșterii și dezvoltării copilului.

Ajutați-l să se bucure de mese acasă, mai degrabă decât cele de tip fast-food.

În loc de a conduce o viață sedentară, ieșiți pentru o activitate de distracție zilnică în familie.

Luați-vă copilul la diferite clase de activități și bucurați-vă de câteva activități cum ar fi alpinismul, artele marțiale, înotul, tenisul, împreună.

Alegeți o formă de exercițiu pe care copilul o agreează și antrenează-te cu el.

Ar putea fi o plimbare zilnică, o alergare rapidă în fiecare dimineață înainte de școală, o formă preferată de dans și orice altceva pe care îl va bucura.

8 moduri prin care somnul ajută la dezvoltarea copilului

Cum să măsurați înălțimea copilului

Asigurați-vă că eliminați încălțămintea copilului, orice îmbrăcăminte grea sau decorațiuni de păr.

De asemenea, părul copilului trebuie să fie lăsat liber astfel încât să nu interfereze cu nici o măsurătoare.

Lăsați copilul să stea pe podeaua goală. Copilul tău trebuie să stea drept, lângă un perete.

Picioarele copilului trebuie să fie drepte, brațele trebuie să fie pe lângă corp, iar umărul trebuie să fie în poziție verticală.

Copilul ar trebui să privească înainte și linia de vedere ar trebui să fie paralelă cu podeaua.

Alegeți măsurătorile copilului astfel încât umerii, capul, călcâiele și fese să atingă suprafața plană a peretelui.

Nu toate părțile corpului copilului pot atinge peretele, în funcție de forma corpului.

Folosiți un metru, rigle sau alt instrument bun de măsurare. Notați-vă măsurătorile de fiecare dată când le faceți, într-un caiet.

Dacă apar modificări care vă îngrijorează sau nu se schimbă nimic la înălțimea sa, discutați cu pediatrul.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...