Superdieta cu cireșe

Superdieta cu cireșe

O cură cu cireşe poate avea rezultate remarcabile. Aceste fructe sunt gustoase și te ajută să îţi modelezi silueta pentru că au puţine calorii. În plus, conţin vitamine din complexul B (B1, B2, B6), dar şi magneziu.

 

Ziua 1

Mic dejun: 200-250 g cireşe.

Prânz: supă de legume, 150 g pui /curcan la grătar, salată verde.

Gustare: un pahar (200 ml) spumă de cireşe (făcută la blender, fără adaos de zahăr).

Cină: 300 g salată de legume (ciuperci, roşii, ardei, castravete, măsline, porumb, salată verde).

Ziua a 2-a

Mic dejun: 200-250 g cireşe.

Prânz: supă de legume, friptură de vită, salată verde (sau de varză).

Gustare: un pahar (200 ml) spumă de cireşe (făcută la blender, fără adaos de zahăr).

Cină: friptură de pui/vită, ardei copţi.

Ziua a 3-a

Mic dejun: cireşe confiate cu cereale integrale şi lapte.

Prânz: supă de legume, orez basmati cu ciuperci.

Gustare: 200 g cireşe.

Cină: peşte slab la grătar cu brocolii şi sos de iaurt.

Ziua a 4-a

Mic dejun: cireşe confiate cu cereale integrale şi lapte.

Prânz: supă de legume, 150 g pui /curcan la grătar, salată verde.

Gustare: 200 g cireşe.

Cină: 300 g salată de legume (ciuperci, roşii, ardei, castravete, măsline, porumb, salată verde).

Ziua a 5-a

Mic dejun: 200-250 g cireşe.

Prânz: supă de legume, friptură de vită, salată verde (sau de varză).

Gustare: un pahar (200 ml) spumă de cireşe (făcută la blender, fără adaos de zahăr).

Cină: friptură de pui/vită, ardei copţi.

Ziua a 6-a

Mic dejun: 200-250 g cireşe.

Prânz: supă de legume, orez basmati cu ciuperci.

Gustare: un pahar (200 ml) spumă de cireşe (făcută la blender, fără adaos de zahăr).

Cină: peşte slab la grătar cu brocolii şi sos de iaurt.

Ziua a 7-a

Mic dejun: cireşe confiate cu cereale integrale şi lapte.

Prânz: supă de legume, 150 g pui /curcan la grătar, salată verde.

Gustare: 200 g cireşe.

Cină: 300 g salată de legume (ciuperci, roşii, ardei, castravete, măsline, porumb, salată verde).

 

Elimină toxinele şi combat celulita

Cireşele au efect laxativ, sunt detoxifiante, dar şi energizante, ceea ce le face şi mai indicate pentru o dietă de slăbire. Prin consumul mai mare de cireşe, timp de câteva zile pe săptămână, se elimină o parte din toxinele din organism, iar ca rezultat te vei simţi mai bine, iar pielea ta va deveni mai fină şi mai moale. Totodată, ceaiul din cozi de cireşe ajută la eliminarea celulitei, mai ales dacă îmbini consumul acestuia cu şedinţe de masaj, împachetări anticelulitice şi 30 de minute de mişcare zilnică.

Credit foto: Flickr.com