Pentru a avea un sistem imunitar sănătos este important să ai o dietă bine echilibrată, care să includă o mare varietate de fructe, legume, cereale integrale, leguminoase, nuci și semințe. În acest fel, poți fi sigură că veți obține toți nutrienții esențiali care susțin sănătatea generală și funcția imunitară normală (proteine, zinc și vitaminele A, C și D). Totodată, poți să te asiguri din start că ai consumat cel puțin două porții de fructe și legume. Bea în fiecare dimineață unul din aceste smoothie-uri pentru creșterea imunității.

Citește și: Sucul de rodie este foarte bun pentru creșterea imunității

Smoothie-uri pentru creșterea imunității: Cel mai bun smoothie verde

Datorită conținutului puternic de fructe și legume (piersici, mango și kale), acest smoothie verde îți oferă 94% din valoarea ta zilnică de vitamina C. Vitamina C este un antioxidant care susține sănătatea sistemului imunitar. Rețeta include și un pic de ghimbir proaspăt, un condiment binecunoscut pentru beneficiile sale de combaterea virusurilor.

Rețetă de smoothie verde pentru creșterea imunității: Amestecă la blender piersică, mango și kale. Adaugă puțin praf de ghimbir sau scorțișoară.

Smoothie-uri pentru creșterea imunității: Smoothie cu iaurt și fructe de pădure

Calciul din produsele lactate joacă un rol esențial în menținerea celulelor imune. Pentru a te asigura că vei obține suficientă vitamina D, poți cumpăra iaurt sau lapte fortificat cu vitamina D. Totodată, iaurtul conține bacterii benefice, esențiale pentru sănătatea intestinelor și a sistemului imunitar. Fructele de pădure îți oferă porția de vitamina D de care ai nevoie.

Rețetă de smoothie cu fructe de pădure pentru creșterea imunității: Amestecă la blender fructe de pădure, banane cu iaurt. Adaugă puțină vanilie.

Smoothie-uri pentru creșterea imunității: Smoothie de afine și spanac baby

Afinele sunt gustoase pe cont propriu, dar de data aceasta au făcut echipă cu matcha, un ceai verde pudră. Matcha conține catechine, un tip de compus vegetal care acționează ca un antioxidant. În plus, spanacul baby oferă vitamina A. Acest nutrient joacă un rol cheie în dezvoltarea sistemului imunitar și ajută la reglarea răspunsurilor sistemului imunitar. O cană de spanac baby are 117 mcg (13 la sută din doza zilnică) de vitamina A.

Rețetă de smoothie cu spanac baby pentru creșterea imunității: Amestecă la blender o mână de afine cu o cană de frunze de spanac baby și cu o cană de ceai matcha. Poți îndulci cu miere.

Citește și:

Laptele de migdale, elixir de sănătate!

Sursa foto: 123rf.com