Slăbitul după vârsta de 40 de ani – ce este important să cunoști

Slăbitul după vârsta de 40 de ani - ce este important să cunoști

Slăbitul după vârsta de 40 de ani nu este un lucru tocmai ușor, mai ales dacă nu ai prea avut de-a face cu mișcarea. Dacă ai voință puternică, nu ai cum să nu-ți atingi țelul.

Mulți dintre noi cred că pentru că pe măsură ce înaintezi în vârstă, este normal să iei câteva kilograme în plus.

Din fericire, acest lucru nu este chiar atât de normal.

În trecut, slăbitul părea mult mai simplu, tot ce trebuia să faceți era să mâncați mai puțin sau să faceți ceva mișcare.

Dar, pe măsură ce anii trec, rata metabolică scade în mod natural, iar dieta și exercițiile fizice nu mai sunt la fel de eficace ca odinioară.

Alimente care accelerează îmbătrânirea. Ar trebui să le consumi cu moderație

Acest lucru poate părea frustrant. De aceea trebuie să facem lucrurile în mod diferit.

Pentru femei, după vârsta de 40 de ani, există multe modificări hormonale, inclusiv menopauza.

Aceste modificări pot îngreuna pierderea în greutate și păstrarea ei.

Aveți nevoie de ambiție, voință, poate și un partener de mișcare și rezultatul va fi unul pe măsura dorinței de a slăbi.

Slăbitul după vârsta de 40 de ani – ce este important să cunoști

1. Slăbitul după vârsta de 40 de ani – Antrenament cu greutăți

Pe măsură ce trec anii și țesutul muscular se modifică, dar există o rezolvare.

Vă puteți antrena cu greutăți, mici la început și nu faceți exces.

Puteți găsi cu ușurință câteva programe de exerciții online sau puteți merge la sala de sport.

2. Slăbitul după vârsta de 40 de ani – Profitați de înot

Un antrenament excelent pe care îl puteți adăuga în programul de slăbit este înotul.

Piscina este o modalitate excelentă de a vă forma corpul, indiferent de vârstă și greutate.

Puteți arde în jur de 500 de calorii cu o oră de înot într-un ritm calm.

Ridicarea vitezei vă va permite să ardeți și mai multe calorii.

Dacă aveți peste 40 de ani, exercițiile cu impact redus sunt benefice, deoarece nu există uzură asupra articulațiilor.

Ai mâncat prea mult zahăr? Iată ce ai de făcut

3. Slăbitul după vârsta de 40 de ani – Creați-vă un program zilnic

Prin menținerea unui program regulat de alimentație, vă ajutați să eliminați aceste kilograme în plus.

Un program sănătos de alimentație vă poate reduce poftele de foame și vă poate împiedica să consumați multe grăsimi sau zahăr.

Încercați să vă planificați mesele, astfel încât să nu mâncați la întâmplare când simțiți foame.

4. Slăbitul după vârsta de 40 de ani – Nu mâncați seara târziu

Abținerea de la mâncare, după o anumită oră, vă ajută cu siguranță să eliminați kilogramele în plus, indiferent cât de vârstă.

Persoanele care mănâncă pe tot parcursul zilei și noaptea au mai multe șanse de se îngrășa decât iau cina la o oră decentă.

Cei mai mulți oameni care mănâncă noaptea aleg și ceva rapid și nesănătos, astfel încât este indicat să închizi bucătăria după 20.00.

Dieta vegană – cum te ajută să slăbești

5. Slăbitul după vârsta de 40 de ani – Mănâncă sănătos

Consumul de alimente organice vă poate ajuta să pierdeți kilogramele!

Produsele ecologice sunt cele pe care ar trebui să le alegi.

Faptul că alimentele care conțin pesticide pot modifica nivelul hormonului tiroidian, ceea ce poate duce la creșterea în greutate și la probleme de sănătate.

Femeile care sunt mai în vârstă sunt expuse unui risc mai mare de probleme tiroidiene, prin urmare, acesta este un motiv foarte bun pentru a mânca organic.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto