A slăbit 27 de kilograme în șase luni fără să apeleze la nutriţionişti. Iată ce a mâncat și ce a făcut în fiecare zi

A slăbit 27 de kilograme în șase luni fără să apeleze la nutriţionişti. Iată ce a mâncat și ce a făcut în fiecare zi

Wilda Fox, o mămică din Australia, a slăbit 27 de kilograme în șase luni fără să apeleze la nutriţionişti.  Era nemulțumită de felul în care arăta după ce a devenit mămică, la mijlocul anului 2016. Ea ajunsese să cântărească 80 de kilograme și nu-i mai place deloc cum arată când se privea în oglindă, fapt pentru care a decis să ia măsuri.  

Wilda(28 de ani)  nu putea să țină o dietă strictă pentru că alăpta. Astfel, ea a decis să înceapă să facă mișcare în fiecare zi, timp de 20-25 de minute cât fetița ei, Harley, dormea și a evitat să mai mănânce produse care conțin zahăr, preferând să consume doar mâncarea gătită de ea.

„Îmi amintesc că eram complet nemulțumită de corpul meu, dar eram decisă să fac tot ce îmi stă în putință pentru a slăbi. Astfel, am început să fac exerciții acasă, în fiecare zi,  timp de 20-25 de minute în timp ce Harley dormea”, a mărturisit femeia, precizând că pe lângă exerciții se plimba în fiecare afară cu fetița, timp de o oră.

Wilda susține că nu trebuie să mergi la sală sau să-ți iei antrenor pentru a-ți lucra corpul, ci poți la fel de bine să faci sport și acasă, cum ar fi flotări, alergat pe loc, planca şi multe-multe exerciţii pentru abdomene. Femeia susţine că din experienţa proprie s-a convins că acestea au un rezultat uimitor. Tânăra mămică a subliniat că nou-născutul nu este un impediment pentru a avea grijă de sine. Exerciţii fizice pot fi făcute şi cu acesta în braţe, iar mâncare  se poate găti cât el doarme.

În ceea ce privește dieta, ea susține că a ținut una echilibrată, din care și-a exclus însă complet zahărul, fiind bazată mai mult pe legume, proteine și shake-uri proteice. „Mâncam orice cu excepția produselor care conțineau zahăr. Consuma chiar foarte mulți carbohidrați, precum orez brun și cartofi, care mă ajutau în timpul antrenamentelor. De asemenea, iubesc mâncarea vegetariană”, a mai spus femeia.

Citește și: Cristina Bălan, mărturisiri cutremurătoare: „Mi s-a propus să-mi omor copiii”. Cu ce boală se confruntă artista de 5 ani

Wilda a explicat că meniul ei dintr-o zi arăta cam așa:

Micul dejun: fulgi de ovăz, cu o banană și lapte de migdale

Gustare: un fruct

Prânz: O salată cu cartofi la cuptor sau cu chiftele din legume.

Cină: o friptură de pui sau legume la grătar și orez brun și kale

„De cele mai multe ori, dimineața mâncam fulgi de ovăz cu o banană și lapte de migdale, apoi mâncam un fruct pe post de gustare, la prânz mâncam salată cu cartofi dulci, iar seara friptură de pui sau legume la grătar cu orez brun și kale”, a spus australianca.

„Este mult mai simplu să faci exerciții acasă. Cred că scuzele sunt principalul motiv pentru care femeile nu-și recapătă greutatea, mai ales după ce nasc. Când faci exerciții acasă nu trebuie să arăți bine sau să faci un efort financiar uriaș. Consecvența este cheia. Mă bucur de antrenamentele mele și imi fac timp pentru ele și mă simt mai bine ca niciodată”, a afirmat aceasta.

În plus, Wilda susține că rezultatele au fost mai mult decât uimitoare. Înainte să rămână însărcinată avea 68 de kilograme și mergea în mod regulat la sală, însă acum a reușit să ajungă la 53 de kilograme și este mai încântată ca niciodată. Mai mult, succesul ei a inspirat-o chiar să-și deschidă o afacere împreună cu soțul ei. Și-au creat un site, unde ajută femeile și bărbații să slăbească, urmând exemplul ei.

Citește și:

 

Loading...