În afară de slăbiciunea musculară, poți avea, de asemenea, simptome cum ar fi senzațiile de arsură într-o anumită parte a corpului, căderi frecvente, pierderea coordonării între mușchi, spasme musculare, dureri musculare, senzații de înțepături și mișcări.

Slăbiciunea musculară poate semnala boli grave

Nu trece ușor cu vederea problema slăbiciunii musculare persistente, deoarece aceasta poate fi un semn al unei probleme de sănătate. Ar putea fi sindromul de oboseală cronică, distrofia musculară, hipotonia, neuropatia periferică, miastenia gravis, hipotiroidismul, hipercalcemia, febra reumatică, botulismul etc.

Dacă suferi de slăbiciune musculară fără un motiv aparent, mergi la medicul pentru a primi un diagnostic adecvat. Între timp, poți încerca câteva remedii naturale simple și eficiente pentru a combate slăbiciunea musculară.

Remedii naturale pentru slăbiciunea musculară: Baia cu sare Epsom

Bucură-te de o baie în care ai adăugat sare Epsom o dată pe săptămână. Te poate ajuta să combați slăbiciunea musculară.

Fiind bogată în magneziu, sarea Epsom ajută la creșterea nivelului de magneziu din organism, ceea ce este esențial pentru funcționarea corectă a mușchilor.

Remedii naturale pentru slăbiciunea musculară: Exercițiile fizice

Dacă crezi că nu trebuie să faci exerciții atunci când te confruntați cu slăbiciunea musculară, faci o mare greșeală. Exercițiile ușoare sunt o necesitate pentru a ajuta la creșterea puterii musculare și a îmbunătăți circulația.

Unul dintre cele mai bune exerciții pe care ar trebui să-l faci zilnic este mersul pe jos. Încearcă să faceți plimbări de cel puțin 30 de minute, de cel puțin 5 ori pe săptămână. Dacă ai dificultăți la mersul pe jos, înoată sau fă gimnastică în apă.

Cei care nu au probleme de mobilitate ar fi bine să încerce, de asemenea, alergarea, ciclismul, drumețiile și alte activități similare pentru a-și întări mușchii slabi.

Remedii naturale pentru slăbiciunea musculară: Coacăzul indian

Cunoscut și sub numele de amla, coacăzul indian este un fruct extrem de hrănitor care îți poate îmbunătăți sănătatea musculară.

Coacăzul indian este o sursa buna de proteine, calciu, fier si vitamina C – toate aceste substanțe nutritive sunt esențiale pentru buna funcționare a mușchilor.

În plus, consumul de acestui fruct zilnic poate consolida un sistem imunitar slab. Mai poți folosi suc de coacăze indiene. Bea două linguri pe zi din acest fruct, amestecate cu o cantitate egală de miere.

Citește și:

Vezi și trucuri care te ajută să scapi de febra musculară

Sursa foto: 123rf.com