Slăbeşti fără să găteşti!

Slăbeşti fără să găteşti!

De câte ori ai vrut să urmezi o dietă, dar, din cauza responsabilităţilor zilnice ai fost nevoită să renunţi? Iată cum să „topeşti' kilogramele și deci să slăbești fără să gătești ore în şir în bucătărie.

 

Uită de mesele la ore fixe şi de preparatele care necesită gătire. Dieta noastră îţi promite pierderea, în funcţie de organism, a 3-5 kilograme într-o singură săptămână. Rezultatele se vor vedea rapid, iar tu vei avea o dublă satisfacţie: aspectul fizic pe care ţi-l doreai, dar şi timpul pe care îl obţii în favoarea ta, deoarece nu este nevoie să pregăteşti supe ori alte preparate pentru dietă.

Totuşi, reţine! În cazul acestei metode de îndepărtare a surplusului de kilograme, este indicat să faci pauză după o săptămână. Dacă doreşti să mai slăbeşti, poţi relua regimul, însă numai după perioadă intermediară de cel puţin trei săptămâni.

Ziua întâi
Mic dejun: 125 ml iaurt, 50 g cereale integrale, o linguriță de miere.
Prânz: 100 g şuncă de Praga, o roşie, un ardei gras, o lipie graham.
Gustare: două felii de ananas.
Cină: 100 g peşte la grătar cu lămâie, 200 g salată verde.

Ziua a doua
Mic dejun: un pahar suc de grepfrut şi 2 biscuiţi din făină integrală.
Prânz: 100 g brânză, două felii pâine graham, doi morcovi.
Gustare: un măr.
Cină: două felii jambon, o lipie graham, salată din două roşii cu verdeață și o linguriţă de ulei de măsline.

Ziua a treia
Mic dejun: 50 g nuci, 125 ml iaurt, 25 g cereale integrale.
Prânz: 100 g jambon, salată de spanac cu lămâie și o lingură de ulei şi lămâie, două felii pâine graham.
Gustare: un grepfrut.
Cină: paste integrale cu sos proaspăt de roşii şi frunze de busuioc.

Ziua a patra
Mic dejun: un grepfruit cu 2 biscuiţi din făină integrală.
Prânz: o felie de brânză, două roșii cherry, o lipie graham.
Gustare: un măr.
Cina: doi cartofi fierţi cu brânză rasă deasupra și salată verde/spanac cu lămâie.

Ziua a cincea
Mic dejun: 50 g migdale, un pahar suc de grepfruit cu pulpă de fruct.
Prânz: 100 g piept de pui, salată de lăptuci cu o linguriţă de ulei de măsline şi două roşii.
Gustare: o banană.
Cină: 150 g de friptură din carne de viţel, o salată verde cu puțin ulei de măsline.

Ziua a șasea
Mic dejun: 125 ml iaurt, 50 g cereale integrale, un măr.
Prânz: 250 g salată cu ton și porumb, ou fiert, salată verde.
Gustare: un măr.
Cină: paste integrale cu sos proaspăt de roşii şi frunze de busuioc.

Ziua a șaptea
Mic dejun: un grepfruit cu 2 biscuiţi din făină integrală.
Prânz: o felie de brânză, două roșii cherry, o lipie graham.
Gustare: un fruct la alegere.
Cină: doi cartofi fierţi cu brânză rasă deasupra și salată verde/spanac cu lămâie.

 

Credit foto: 123rf