Slăbește rapid în weekend

Slăbește rapid în weekend

Dacă vrei o dietă prin care se slăbește rapid şi să fie totodată o metodă de refacere generală a organismului, urmează varianta de weekend. Însă nu uita! Este foarte important să ţii cont de cele două zile recomandate şi de a treia, cea de stabilizare.

Dieta a fost concepută de specialista în nutriţie Madeleine Gesta pentru vedetele nevoite să scadă în greutate într-un timp scurt. Bineînțeles că poți urma cura în zilele care îți sunt favorabile, nu neapărat la sfârșit de săptămână.

Principiile dietei:

  • Această cură se caracterizează prin echilibru, relaxare şi multă odihnă.
  • Dieta presupune două faze: cura de detoxifiere şi perioada de stabilizare.
  • Sunt incluse trei mese pe zi.
  • Fiecare masă respectă raportul 4-2-1 (4 părţi glucide, două părti proteine şi o parte lipide), maximum 500 g de hrană la o masă, 1,5 l apă zilnic (bea în prima parte a zilei, deoarece dimineaţa apa circulă mai bine în organism, însă niciodată în timpul meselor).
  • Alege alimente neprelucrate industrial.

Ziua 1

Mic dejun: Când te trezeşti, bea cu înghiţituri mici jumătate de litru de apă, pentru eliminarea toxinelor. După 30 minute, bea un suc de grepfrut (foarte bogat în vitamina C şi potasiu), iar peste alte 15 minute bea un sfert de litru de lapte degresat în care amesteci o linguriţă de cacao şi una de miere.
Prânz:
200 g de peşte slab, fiert în aburi sau preparat la cuptor. Asezonează cu zeamă de lămâie şi ulei de măsline.
După două ore, mănâncă un iaurt cu o linguriţă de miere (stimulează tranzitul intestinal).
După-amiază: Bea zeama dintr-o lămâie stoarsă, pe care o diluezi în prealabil într-un sfert de litru de apă. Îndulceşte cu o linguriţă de miere.
Cină: Fierbe timp de 20 de minute într-un litru şi jumătate de apă un kg de praz (diuretic), 500 g de morcovi (conțin vitamina A), 500 g de roşii (bogate în potasiu şi minerale), două tulpini de ţelină şi un vârf de cuţit de cimbru (detoxifiant). Bea trei boluri de zeamă, la intervale de 10 minute, apoi consumă trei boluri cu legume fierte, asezonate cu vinegretă, la intervale de câte 20 de minute.
Înainte de culcare: Un iaurt cu o linguriţă de miere.

Ziua a 2-a

În primele 5 ore trebuie favorizată absorbţia alimentelor lichide. Cum corpul este foarte solicitat, trebuie să te odihneşti cât mai mult posibil.
Mic dejun: Când te trezeşti, bea cu înghiţituri mici jumătate de litru de apă, pentru eliminarea toxinelor. După 30 minute, bea un suc de grepfrut, iar peste alte 15 minute bea un sfert de litru de lapte degresat în care amesteci o linguriţă de cacao şi una de miere.

Prânz: 200 g de peşte slab, fiert în aburi sau preparat la cuptor. Asezonează cu zeamă de lămâie şi ulei de măsline.
După două ore, mănâncă un iaurt cu o linguriţă de miere (stimulează tranzitul intestinal).

După amiază: Bea zeama dintr-o lămâie stoarsă, pe care o diluezi în prealabil într-un sfert de litru de apă. Îndulceşte cu o linguriţă de miere.
Cină: 200 g peşte fiert şi un bol cu legume.
Înainte de culcare: Un iaurt cu o linguriţă de miere.

Ziua a 3-a (de stabilizare):

Mic dejun: Consumă apa, sucul de grepfrut şi cana de cacao cu lapte.
Prânz:250 g de brânză de vaci amestecată cu un iaurt şi două linguriţe de miere.
După-amiază: Câte două mere compot sau un fruct uscat, la interval de două ore.
Cină: 200 g carne albă şi 300 g legume fierte, asezonate cu ulei de măsline.

Credit foto: 123rf.com