Slăbeşte cu dieta hiperproteică!

Slăbeşte cu dieta hiperproteică!

Îţi propunem să încerci o dietă care dă rezultate rapide, iar meniul probabil te va încânta. Dieta hiperproteică include carne, lactate, brânzeturi, dar și cereale. Sună bine? Atunci succes și nu uita că această cură poate fi urmată maximum 10 zile.

Ce înseamnă dieta proteică? Aceasta presupune reducerea consumului de carbohidraţi (făinoase, dulciuri, etc.) şi eliminarea completă a zahărului în timpul perioadei de regim. Organismul nu mai poate folosi glucidele şi grăsimile aduse de alimente, motiv pentru care este forţat să apeleze la propriile rezerve. Un alt avantaj al consumului de proteine (carne, peşte, ouă, lactate, brânzeturi, precum şi leguminoase) este că acestea dau senzaţia de saţietate mai repede decât în cazul consumului de carbohidraţi. În plus, proteinele se transformă mai greu în grăsimi, iar organismul depune mai mult efort pentru a le metaboliza, ceea ce înseamnă că şi ”arde” mai mult.

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert, 50 g de brânză degresată, ceai/ cafea.

Prânz: o pulpă de pui la grătar cu mazăre și salată verde.

Gustare: un ardei gras sau capia cu brânză de vaci degresat, măcar și un praf de sare.

Cină: orez cu ciuperci şi salată de broccoli.

Ziua a 2-a

Mic dejun: 200 ml lapte degresat, 50 g cereale integrale, seminţe de floarea soarelui sau nuci, ceai/ cafea.
Prânz: peşte cu legume la abur (broccoli, conopidă).

Gustare: 125 ml iaurt.

Cină: un bol cu salată verde cu două albuşuri, măsline, ardei, puțin ulei și un praf de sare.

Ziua a 3-a

Mic dejun: 200 ml lapte degresat, o porţie de brânză de vaci cu verdeaţă, o felie de pâine neagră, ceai/ cafea.

Prânz: friptură de vită cu salată (o roşie, un castravete, un ardei gras şi salată verde).

Gustare: un ardei gras sau capia cu brânză de vaci degresat, măcar și un praf de sare.

Cină: orez cu ciuperci şi salată de broccoli.

Ziua a 4-a

Mic dejun: 200 ml lapte degresat, 2 linguri de brânză de vaci, o felie de pâine neagră, ceai/ cafea.

Prânz: o pulpă de pui la grătar cu mazăre și salată verde.

Gustare: 125 ml iaurt.

Cină: două felii de şuncă cu salată de gulii.

Ziua a 5-a

Mic dejun: 200 ml lapte degresat, 50 g cereale integrale, seminţe de floarea soarelui sau nuci, ceai/ cafea.

Prânz: friptură de vită cu salată de crudităţi (sfeclă cu morcovi).

Gustare: un ardei gras sau capia cu brânză de vaci degresat, măcar și un praf de sare.

Cină: un bol cu salată verde cu două albuşuri, măsline, ardei, puțin ulei și un praf de sare.

Loading...