Slăbește cu borș! Poți scăpa de până la 4 kilograme în 7 zile!

Slăbește cu borș! Poți scăpa de până la 4 kilograme în 7 zile!

Dieta cu borș este accesibilă și te scapă de până la 3-4 kilograme într-o săptămână. În plus, vei fi mai energică și te vei simți într-o formă foarte bună.

Borșul are un gust acrişor plăcut, este uşor, sănătos şi te ajută să topeşti kilogramele. Îți recomandăm să nu urmezi o dietă cu bors din comerț, pentru a evita aditivii alimentari. Borșul de casă se obține prin fermentarea naturală a tărâțelor de grâu, conține ingrediente care îmbunătățesc digestia, accelerează arderea grăsimilor și eliminarea toxinelor din organism. Are, deci, un rol de purificator al organismului, care ajută la reglarea digestiei și a metabolismului. De asemenea, este un tonic natural. Conține vitamine din complexul B, inclusiv vitamina B12, are o cantitate generoasă de calciu, magneziu, potasiu, seleniu, crom, dar și proteine, fibre și aminoacizi esențiali.

Cum prepari borșul din tărâțe de grâu
Ai nevoie de un kilogram de tărâțe de grâu, 200 g de mălai, 20 g de drojdie de bere, câteva frunze de vișin și câteva de leuștean. Amestecă tărâțele cu mălaiul și drojdia de bere, într-un vas de sticlă sau de lut, apoi adaugă un litru de apă călduță. Lași amestecul la dospit 30 de minute, apoi pui frunzele de vișin și de leuștean. Adaugi 5 litri de apă caldă, acoperi vasul cu un prosop curat și lași borșul la acrit la temperatura camerei. După 4 zile, când constați că este acrit destul, strecori borșul și îl torni în sticle, care trebuie depozitate la frigider.

Meniu pentru 7 zile

Cura de slăbire cu borș este recomandată persoanelor care vor să piardă un număr mic de kilograme. Dacă nu îți place prea mult gustul borșului, poți adăuga și puțină miere. Cura poate fi urmată timp de 7-10 zile și se poate repeta de cel mult două ori pe an. Pe parcursul dietei se va consuma o cantitate de 250 ml de borș cu 15 minute înainte de fiecare masă.

Ziua 1

Mic dejun: 250 ml borș, o felie de pâine prăjită și 50 g de brânză desărată. E permisă o cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de legume, orez cu ciuperci (sau alte legume).

Cină: 250 ml borș, 100 g pește cu puțină lămâie, condimente, un praf de sare, un cartof fiert.

Ziua 2

Mic dejun: 250 ml borș, un ou, 50 g de brânză desărată. E permisă o ceașcă cu cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de legume/linte cu un pumn de crutoane/o lipie.

Cină: 250 ml borș, o salată mare (salată verde, o roșie, un ardei, 2-3 ciuperci tăiate, cu suc de lămâie, o linguriță de ulei, busuioc sau alte condimente, un praf de sare), 100 g de brânzâ slabă/tofu/100 g carne slabă.

Ziua 3

Mic dejun: 250 ml borș, o felie de pâine prăjită și un iaurt (maxim 2% grăsime). E permisă o cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de conopidă/broccoli, mâncare de legume.

Cină: 250 ml borș, o salată mare (salată verde, o roșie, un ardei, 2-3 ciuperci tăiate, cu suc de lămâie, o linguriță de ulei, busuioc sau alte condimente, un praf de sare), 100 g de brânzâ slabă/tofu/100 g carne slabă.

Ziua 4

Mic dejun: 250 ml borș, o felie de pâine prăjită și 50 g de brânză desărată. E permisă o ceașcă cu cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de legume, orez cu ciuperci (sau alte legume).

Cină: 250 ml borș, 100 g pește cu puțină lămâie, condimente, un praf de sare, un cartof fiert.

Ziua 5

Mic dejun: 250 ml borș, o felie de pâine prăjită și un iaurt (maxim 2% grăsime). E permisă o cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de legume/linte cu un pumn de crutoane/o lipie.

Cină: 250 ml borș, salată cu doi cartofi fierți, doi morcovi, 3-4 ciuperci, 100 g de brânză, două linguri de ulei, oțet balsamic, cimbru, un praf de sare. Poți adăuga și ceapă sau usturoi, în funcție de gust.

Ziua 6

Mic dejun: 250 ml borș, o felie de pâine prăjită și un iaurt (maxim 2% grăsime). E permisă o cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de conopidă/broccoli, mâncare de legume.

Cină: 250 ml borș, salată cu doi cartofi fierți, doi morcovi, 3-4 ciuperci, 100 g de brânză, două linguri de ulei, oțet balsamic, cimbru, un praf de sare. Poți adăuga și ceapă sau usturoi, în funcție de gust.

Ziua 7

Mic dejun: 250 ml borș, un ou, 50 g de brânză desărată. E permisă o cafea neagră sau un ceai.

Prânz: 250 ml borș, supă de legume, orez cu ciuperci (sau alte legume).

Cină: 250 ml borș, 100 g pește cu puțină lămâie, condimente, un praf de sare, un cartof fiert.

Atenție!

Consumul prea mare de bors are efect laxativ, așadar nu exagera.

Loading...