Simptomele deficitului de magneziu și ce e de făcut pentru a remedia problema

Simptomele deficitului de magneziu: Crampele musculare și cârceii

Ești mereu obosită și iritată? Acestea ar putea fi simptomele deficitului de magneziu. PMagneziul contribuie la funcționarea normală a sistemului nervos și muscular, la menținerea sănătății psihice, la reducerea oboselii și extenuării, la metabolismul energetic normal și la menținerea echilibrului electrolitic.

Simptomele deficitului de magneziu: stresul și oboseala

Atunci când faci față mai greu decât de obicei provocărilor din viața de zi cu zi și stresul te doboară, ar putea fi vorba de simptomele deficitului de magneziu. Deficitul de magneziu poate avea ca efect creșterea stresului și a oboselii. Acest mineral crește rezistența la efort (inclusiv intelectual), și dă un tonus bun.

Magneziul este un excelent susținător al efortului, util pentru persoanele intens supuse la solicitări, care trăiesc sau muncesc într-un mediu caracterizat de tensiune psihică.

Simptomele deficitului de magneziu: Anxietatea

Magneziul are un efect de stabilizare psihică, ajutând la eliminarea fluctuațiilor emoționale și crescând rezistența la stres. Persoanelor cu deficit de magneziu le este mai greu să-și gestioneze emoțiile.

Citește și: 5 semne că organismul tău are un deficit de potasiu

Simptomele deficitului de magneziu: Crampele musculare și cârceii

Crampele musculare și cârceii sunt simptome ale deficitului de magneziu. În cel mai rău caz, se poate ajunge până la spasme și convulsii. Așa că întreabă-ți medicul dacă nu este nevoie să iei un supliment alimentar cu magneziu.

 

Simptomele deficitului de magneziu: Osteoporoza

Osteoporoza are mai mulți factori declanșatori, printre care lipsa vitaminei D și K, a calciului și vârsta. Dar și deficitul de magneziu reprezintă un factor de risc pentru osteoporoză. Poate să slăbească oasele și să scadă nivelul de calciu din organism.

Simptomele deficitului de magneziu: Crizele de astm bronșic sau bătăi neregulate ale inimii

Deficitul de magneziu poate afecta atât mușchiul inimii, cât și pe cei care controlează plămânii. De aceea, pot apărea mai frecvent crizele de astm sau bătăile neregulate ale inimii.

Alimente cu un conținut crescut în magneziu:

  • migdale
  • semințe de dovleac, de in, chia
  • ciocolată neagră, cacao
  • alune
  • ovăz.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com