Sfaturi utile să menții sănătatea copilului în sezonul răcelilor și gripelor

Sfaturi utile să menții sănătatea copilului în sezonul răcelilor și gripelor

Sezonul răcelilor și gripelor a sosit, căci vremea este schimbătoare, iar tu trebuie să ai grijă ca cel mic să nu se îmbolnăvească.

Nicio mămică nu dorește să-și vadă copilul tușind, cu nasul înfundat și gâtul afectat.

Luați măsuri de prevenție tocmai pentru a elimina, din start, apariția acestor neplăceri.

Sfaturi utile să menții sănătatea copilului în sezonul răcelilor și gripelor

1. Vaccinarea

Chiar dacă vaccinul este posibil să nu fie 100 eficient, acesta reduce semnificativ șansele de îmbolnăvire.

Dacă, totuși, copilul se îmbolnăvește, simptomele vor fi mult mai blânde.

Cereți și sfatul unui medic specialist pentru a afla care este varianta cea mai bună pentru copilul dumneavoastră.

Ozonoterapia sistemică îți ferește organismul de pericolele iernii

2. Spălarea mâinilor

Spălarea mâinilor cu apă și săpun scade, de asemenea, riscul îmbolnăvirilor.

Învățați copilul de mic cu acest obicei, pe care trebuie să-l practicați și dumneavoastră.

Spălarea mâinilor cu apă și săpun cel puțin 20 de secunde reduce riscul unor boli serioase.

Școala este un loc în care toți copiii ar trebui să aibă posibilitatea de a avea la îndemână apă și săpun.

Mâinile murdare ne pot îmbolnăvi grav

3. Odihna

Odihna insuficientă slăbește sistemul imunitar, de aceea trebuie să înțelegeți că nu este nimic mai important decât să aveți grijă de sănătate.

Și copilul ar trebui să aibă un program de somn și odihnă, căci astfel organismul se reface.

Somnul este un medicament foarte bun, în caz de gripă și răceală, pe lângă tratamentul prescris de specialist.

4. Dieta alimentară

Obezitatea merge mână în mână cu inflamația cronică, în care anumite substanțe chimice imune sunt în mod constant crescute în organism.

Această stare de alertă constantă de nivel scăzut poate face ca sistemul imunitar să fie mai puțin eficient în ansamblu.

Mâncarea bogată în fibre găsite în fructele proaspete, legume și boabe – poate ajuta la reducerea inflamației în organism și permite sistemului imunitar să funcționeze mai bine.

Zahărul determină creșterea nivelului de insulină și creșterea insulinei crește inflamația.

Adoptarea unei diete sănătoase ar putea chiar să ajute ca vaccinul împotriva gripei să funcționeze mai bine.

Un studiu sugerează că persoanele obeze au un răspuns imun mai scăzut la vaccinul antigripal comparativ cu cei care nu sunt obezi.

10 vitamine esențiale pentru a trece cu bine de sezonul rece

5. Suplimentele potrivite în sezonul răcelilor și gripelor

Luați suplimentele potrivite. Tot ce aveți nevoie pentru a oferi copiilor este vitamina D (găsită în multivitaminele pentru mulți copii), vitamina C (cele mai bune surse sunt anumite fructe și legume, inclusiv portocale, grapefruit, ardei gras și șobolani) și un probiotic.

Dovezile studiilor sunt în creștere pentru importanța vitaminei D în lupta împotriva răcelii și a gripei.

Acest lucru se întâmplă deoarece este dificil să obțineți cantități suficiente de vitamine din alimente și lumina soarelui.

Dozele necesare de vitamine vor fi stabilite de pediatrul copilului.

Vitamina C a fost mult timp văzută ca un luptător împotriva răcelii și a gripei, mai ales dacă sunt deficiențe în organism.

Dacă nu puteți obține din dietă o cantitate suficientă de vitamina C, discutați cu medicul pediatru care este doza corectă pentru copil.

Probioticele sunt bune, de asemenea. Bacteriile benefice păstrează liniștea în tractul gastro-intestinal, micșorând inflamația și, la rândul său, ajutând sistemul imunitar să răspundă în mod corespunzător la viruși, cum ar fi frigul comun.

Adulții și copiii care au consumat probiotice au prezentat cu aproximativ 47% mai puține infecții ale tractului respirator superior-acut.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...