Asigură-ți necesarul de proteine
Proteinele joasă un rol important în procesul de ardere al grăsimilor, pentru că întrețin masa musculară, și de asemenea potolesc pofta de mâncare. Ai grijă să incluzi mereu în meniurile tale pește, ouă, carne de calitate, iaurturi, brânză cu un conținut redus de grăsime sau tofu.

Nu elimina total grăsimea din alimente
Într-o alimentație corectă, grăsimile sănătoase joacă un rol important, pentru că fără ea vitaminele nu pot fi asimilate de organism. Grăsimile bune se găsesc în pește, nuci, alune și semințe. Cantitatea recomandată zilnic este de până la 30 de grame de grăsime.

Condimentele sunt binevenite
Mâncărurile foarte condimentate au un gust mai bun și pot fi mai sățioase. Aromele puternice stimulează percepția gustului și te fac să mesteci mai mult mâncarea. Ardeiul iute este indicat pentru mâncăruri și scorțișoara pentru prăjituri.

Poartă tot timpul un fruct în geantă
Dacă știi că vei fi ocupat(ă) toată ziua este bine să ai fructe la tine, de preferință mere, pere sau piersici, care rezistă mai bine. Poți încerca și cu morcovi curățați sau migdale crude. Așa vei evita tentația de a cumpăra snaks-uri. Aceste mici gustări te mențin în formă și potolesc foamea.

Banane, doar ocazional
Gustoasele banane sunt foarte sațioase, dar conțin și multe glucide. De aceea, este mai bine ca atunci când vrei să slăbești să le eviți. Excepție fac doar cazurile în care urmezi o alimentație în care îți este recomandat să le mănânci.

Bea și ceaiuri
Pe lângă necesarul de apă care este esențial, și consumul de ceaiuri este recomandat. Lichidele stimulează metabolismul. Încearcă ceaiurile de plante și de fructe, iar ceaiul verde și negru cu măsură.

Nu consuma mult lapte
Laptele are calități nutritive apreciate și este o importabtă sursă de proteine și energie pentru organism, dar din păcate are și un conținut destul de ridicat de grăsimi. De aceea, nu bea lapte doar pentru a-ți potoli setea. În doar 200 ml se ascund 128 kcal.

 

Credit foto: Shutterstock