Semne că faci prea puțină mișcare. Este dăunător pentru sănătate!

Semne că faci prea puțină mișcare. Ești tot timpul obosită

Perioada de izolare la domiciuliu poate să aibă și câteva efecte negative. Unul dintre ele este că faci prea puțină mișcare. Iar corpul dă semne că faci prea puțină mișcare.

Ține cont de aceste semne că faci prea puțină mișcare și schimbă-ți modul de viață. Vei fi surprinsă de modul în care exercițiile fizice și mișcarea îți pot îmbunătăți radical sănătatea și starea de bine.

Cum să faci mai multă mișcare

Chiar și atunci când nu poți ajunge la sală sau să alergi prin parc, este important să acorzi prioritate exercițiilor fizice acasă. Corpul tău ar putea da semne că faci prea puțină mișcare. Poți opta pentru un curs de aerobic pe youtube. Poți dansa în sufragerie sau face o plimbare în jurul blocului.

Citește și: 5 metode prin care te poți motiva atunci când îți e greu să faci mișcare

Semne că faci prea puțină mișcare. Ești tot timpul obosită

Dacă te simți tot timpul obosită, chiar dacă te odihnești și mănânci sănătos, poate fi un semn că ai nevoie de mai multă mișcare. Un exercițiu fizic cu intensitate scăzută până la moderată, care durează mai mult de 20 de minute, îmbunătățește starea de energie și scade oboseala.

Citește și: Cât de benefice sunt mișcarea și sportul pentru gravide

Semne că faci prea puțină mișcare. Ești stresată

Bineînțeles, ai suficiente motive de stres. Oamenii sunt îngrijorați pentru sănătatea lor, de finanțe, stabilitatea locului de muncă etc. Totuși, mersul pe jos, alergarea sau gimnastica timp de 20 până la 30 de minute de trei-patru ori pe săptămână sunt suficiente pentru a reduce semnificativ anxietatea. Dacă trebuie să iei o decizie dificilă, probabil unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face, este să faci puțină mișcare. Apoi, vei vedea că îți va veni cea mai bună idee.

Semne că faci prea puțină mișcare. Ai probleme cu digestia

O plimbare de 30 de minute sau mersul rapid îți cresc pofta de mâncare, dar te ajută și la digestie. Exercițiul aerobic îți mărește respirația și ritmul cardiac, ceea ce, la rândul său, îmbunătățește contracția mușchilor intestinali. Drept urmare, scade riscul de constipație. Orice tip de mișcare ajută digestia.

Citește și: Cel mai bun tip de mișcare pentru sănătate este cel care-ți place

Semne că faci prea puțină mișcare. Nu dormi bine

Dacă nu reușești să adormi sau te trezești noaptea, poate fi și pentru că nu faci suficientă mișcare în timpul zilei. Exercițiile fizice pot îmbunătăți calitatea și cantitatea somnulu. În plus, îmbunătățesc semnificativ starea de spirit. Dacă nu ai dormit bine în ultimul timp, orice tip de mișcare te-ar putea ajuta să rte simți mai bine.

Sursa foto: 123rf.com