Semințele de pepene roșu sunt nutritive. Cum le consumi și 11 beneficii pe care le au

Semințele de pepene roșu sunt nutritive. Cum le consumi și 11 beneficii pe care le au

Semințele de pepene roșu sunt nutritive, au proteine și aminoacizi buni pentru organism. Astfel, consumă cât mai multe pepene roșu (verde), dar nu-i arunca semințele. Profită de proprietățile pepenilor cât mai mult.

Pepenele roșu este un fruct răcoritor și delicios cu semințe nutritive. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor scuipă sau aruncă semințele de pepene verde… o mare greșeală.

Afirmațiile sunt false despre faptul că înghițirea semințelor va determina o creștere a pepenelui în stomac.

Mmajoritatea oamenilor nu sunt conștienți de valoarea nutrițională impresionantă pe care o au aceste semințe și de beneficiile potențiale pe care le pot avea pentru sănătate.

Semințele de pepene verde provin din planta de pepene verde și poartă denumirea științifică Citrullus lanatus.

Semințele vin în două culori principale, alb (imature) și negru (dezvoltate).

Semințele negre sunt cele pe care ar trebui să le alegeți pentru a le gusta și pot exista sute într-un singur pepene verde.

Aceste semințe sunt bogate în anumite substanțe nutritive și antioxidanți și pot fi pregătite în mai multe moduri.

Ce beneficii are uleiul de pește pentru copii. Este bun și pentru adulți

Semințele de pepene roșu – Cum le consumi și ce beneficii au

Experții au convenit că consumul de semințe de pepene roșu este perfect sigur și este foarte bun pentru sănătatea generală.

Nu există nici un pericol dacă înghiți cât de multe dintre aceste semințe.

Copiii mici vor consuma pepenele roșu fără semințe, pentru a se evita riscul de sufocare la înghițire

Se poate ca și din această cauză să se fi modificat genetic pepenii care cresc fără semințe.

Există, de asemenea, un număr de moduri de a mânca semințe de pepene verde.

1. Germinarea semințelor

Una dintre cele mai bune modalități de a obține cele mai multe din semințele de pepene verde este de a le permite să germineze.

Pentru a beneficia de concentrația totală de proteine ​​a semințelor de pepene verde, trebuie să le îmbibați peste noapte și apoi să le lăsați să stea timp de 2-3 zile.

În cele din urmă le puteți usca la soare sau la un deshidratator înainte de a le folosi la o gustare delicioasă.

2. Semințe prăjite

Unii oameni nu vor să aștepte ca semințele să înmugurească înainte de a le savura, astfel că pteți să le prăjiți.

Gătiți-le pe o tavă de copt la 350 de grade timp de 30-45 minute până când sunt crocante.

Pulverizarea vasului cu ulei de măsline va da semințelor un gust bogat și delicios după ce acestea sunt prăjite.

Cum să alegi un pepene galben copt și gustos. 5 metode care nu dau greș!

3. Ulei de semințe de pepene verde

O altă opțiune de a beneficia de densitatea nutritivă a semințelor de pepene verde este extragerea uleiul din semințe.

Acesta nu este un proces care se face de obicei la domiciliu, dar este disponibil în magazinele de produse alimentare sănătoase.

Este deosebit de popular în Africa și Asia, unde este cunoscut ca ulei de ootanga ca topping pe diferite feluri de mâncare, salate, etc.

Semințele de pepene roșu – beneficii

Semințele de pepene au niveluri ridicate de proteine ​​și aminoacizi (aproximativ 60% din necesarul zilnic într-o ceașcă de semințe uscate).

Aceste semințe oferă de asemenea un nivel semnificativ de vitamine B, în special niacină, precum și magneziu, zinc, cupru, potasiu, cupru, mangan și fier.

Există, de asemenea, o gamă variată de grăsimi, inclusiv acizii grași omega-3 și omega-6, împreună cu niveluri mai mici de grăsimi saturate.

Densitatea nutrienților  vine împreună cu un număr mare de calorii – o ceașcă de semințe de pepene roșii uscate conține aproximativ 600 de calorii.

Beneficiile cele mai surprinzătoare și impresionante ale semințelor de pepeni includ capacitatea lor de a stimula sănătatea părului, de a sprijini pielea frumoasă, de a crește energia.

Mai au rol în a reduce tensiunea arterială, de a stimula digestia, de a regla zahărul din sânge, de a construi oase puternice și de a reduce nivelurile de colesterol.

Aportul de minerale te poate ajuta să fii în formă

1. Îngrijirea pielii

Semințele de pepene sunt surse bogate de acizi grași omega-3 și alte tipuri de grăsimi care sunt benefice pentru pielea ta.

Consumul de semințe de pepene roșu în mod regulat ajută la hidratarea pielii.

Antioxidanții din semințele de pepene verde vor contribui la reducerea liniilor și ridurilor, precum și a petelor de vârstă.

În plus, elasticitatea pielii poate fi stimulată de consumul regulat al acestor semințe.

Cel mai important, aplicarea regulată a uleiului de semințe de pepene verde pe piele poate împiedica înfundarea porilor, ceea ce va reduce riscul de apariție a acneei.

2. Îngrijirea părului

Datorită nivelurilor ridicate de proteine, fier, magneziu și cupru, semințele de pepene roșu sunt lăudate în mod regulat pentru efectul lor asupra sănătății și aspectului părului.

Proteina este o componentă esențială în creșterea părului, ceea ce face ca această gustare să fie esențială pentru persoanele cu părul sau părul subțire.

Magneziul este o componentă critică a menținerii părului puternic și a preveni ruperea.

Cuprul este parte integrantă în producția de melanină, care vă oferă culoarea parului, asigurându-vă că este vibrantă și netedă.

3. Creșterea și dezvoltarea

Proteinele sunt dintre cele mai importante componente ale dietei noastre

Ele sunt compuse din aminoacizi care sunt necesari pentru producerea tuturor celulelor și țesuturilor din organism.

Semințele de pepene galben, în special, conțin niveluri ridicate de arginină.

Ele sunt direct legate de scăderea tensiunii arteriale și un risc redus de boală coronariană.

Alți aminoacizi contribuie la menținerea creșterii normale și a proceselor de reparare în diferite sisteme de organe.

4. Tratează infertilitatea

În afară de a ajuta la dezvoltarea de noi celule și țesuturi, aminoacizii sunt elemente cheie în activitatea sexuală și libidoului.

Nivelurile semnificative ale lizinei, acidului glutamic și argininei pot determina stimularea sexuală a bărbaților care suferă de infertilitate sau impotență.

Anumite carotenoide găsite în aceste semințe vor crește producția de spermatozoizi, sporind șansele de concepție.

Top 10 alimente care ajută la creșterea în greutate a copilului tău

5. Îți oferă energie

Dacă aveți nevoie de o creștere rapidă a energiei, caloriile dintr-o singură cană cu aceste semințe sunt suficiente pentru a stimula metabolismul.

Multe dintre aceste calorii vin sub formă de acizi grași beneficii. Este recomandat consumul moderat pentru a nu vă îngrășa.

6. Controlează zahărul din sânge

Cercetarea a legat consumul de semințe de pepene verde cu un control mai bun al zahărului din sânge și a scăzut sensibilitatea la insulină în organism.

Acest lucru poate reduce presiunea asupra pancreasului.

Magneziul găsit în semințele de pepene verde poate reglementa metabolismul carbohidraților și încetini eliberarea de glucoză în sânge.

7. Niveluri scăzute ale colesterolului LDL

Nivelurile de fibre dietetice, în plus față de echilibrul excelent al acizilor grași, pot ajuta la scăderea nivelurilor periculoase de colesterol LDL.

Acest colesterol rău este responsabil de depunerea plăcilor și de un risc crescut de ateroscleroză, infarct miocardic și accident vascular cerebral.

Gestionând astfel aceste niveluri și stimulând nivelul HDL bun al colesterolului, poate fi cel mai bun efect al semințelor de pepene verde.

8. Îmbunătățește sistemul imunitar

Cu un număr de de carotenoizi, antioxidanți și vitamine din familia B, aceste semințe sunt capabile să îmbunătățească răspunsul imun și să susțină sistemul imunitar.

Antioxidanții ajută la contracararea efectelor negative ale radicalilor liberi, reducând astfel stresul oxidativ și reducând riscul de diverse boli cronice, inclusiv cancer și boli de inimă.

13 simptome ale deshidratării în timpul sarcinii și modalități de prevenire

9. Previne osteoporoza

Semințele de pepene verde sunt o sursă incredibilă de minerale, cu aproximativ 140% din necesarul de magneziu într-o singură cană de semințe uscate.

Acest lucru este în plus față de cupru, fier, potasiu și mangan, toate acestea putând ajuta la întărirea oaselor și la creșterea densității minerale osoase.

Acest lucru vă va reduce riscul de apariție a osteoporozei la începutul tratamentului și vă va face să vă simțiți puternici și stabili pe măsură ce îmbătrâniți.

10. Normalizează tensiunea

Nutrienții cum ar fi magneziul, potasiul și anumiți aminoacizi din semințele de pepene verde pot îmbunătăți sănătatea inimii.

Arginina este legată de scăderea tensiunii arteriale, la fel ca și acizii grași omega-6 găsiți în aceste semințe.

Potasiul este, de asemenea, un bine-cunoscut vasodilatator, ajutând la reglarea tensiunii arteriale și reducerea tensiunii sistemului cardiovascular.

11. Îmbunătățește funcția sistemului nervos

Compuși precum niacinul, tiamina, folatul, riboflavina și acidul pantotenic  din semințele de pepene verde, pot ajuta la reglarea metabolismului și la îmbunătățirea sistemului nervos.

Aceste vitamine vor îmbunătăți comunicarea dintre creier și organe și mușchii pentru o funcționare optimă.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...